הסיבה להיעדרות מהסגל: שני חשודים נעצרו מחוץ לביתו של אוזיל

מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ
מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ | Michael Regan/Getty Images

התותחנים הודיעו שהקשר וגם המגן סיאד קולאשינץ ייעדרו מהמשחק נגד ניוקאסל (15:50 בספורט1) מסיבות ביטחוניות, כעת נודע שבסוף השבוע הייתה התפתחות די דרמטית שהובילה להחלטה

(גודל טקסט)
בסוף השבוע הודיעה ארסנל רשמית על כך שממחזור פתיחת הפרמיירליג יעדרו שני שחקניה מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ' מסיבות ביטחוניות, זכר לתקיפתם על ידי שודדים בחודש שעבר בלונדון, אלא שהבוקר (ראשון) התברר כי זהו לא האירוע היחיד שהתרחש לאחרונה ונוגע לשניים.


אחרי שאוזיל וקולאשיינץ לא שתפו בגביע האמירויות וכאמור לא יהיו בסגל גם למשחק החוץ היום נגד ניוקאסל (15:50, ישיר בספורט1), אישרה המשטרה המקומית ששני חשודים נעצרו בסוף השבוע האחרון מחוץ ביתו של אוזיל – מדובר בפרחאט ארקן וסלמאן אקינסי, שניהם תושבי לונדון בני 27, כנראה ממוצא טורקי, שלפי ההודעה "הפרו את הסדר הציבורי". 


תפיסתם התאפשרה בשל העובדה שגם אוזיל וגם קולאשינץ זוכים לאבטחה צמודה 24 שעות ביממה בעקבות אותה תקרית, שתועדה על ידי מצלמות אבטחה שבעזרתן ניתן לראות שבזמן ניסיון לשדוד את רכבו של אוזיל, המגן הבוסני יוצא מהרכב ומבריח את השודדים. מאז השניים חוששים לביטחונם ואף דווח שאשתו של קולאשינץ חזרה לגרמניה וטענה כי היא מפחדת ולא מעוניינת לחזור.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי