סטרלינג: "רוצים להמשיך לנצח", "מירור": "סיטי על סף שלמות"

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | IAN KINGTON/AFP/Getty Images

הקשר שכבש שלושער הגיע ל-50 שערי ליגה במדי הסיטיזנס ואף חולם על תואר מלך השערים. בממלכה החמיאו: "לכל שחקן היה הרבה זמן לחשוב מול השער". וגם: הסטט' המבריקה של זינצ'נקו והמאזן של אגוארו במחזורי הפתיחה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי פתחה את העונה כמו אלופה אמיתית כשהביסה 0:5 את ווסטהאם בחוץ, במה שהיה הניצחון הגבוה בתולדותיה במשחק הפתיחה. זו הייתה הפעם התשיעית ברציפות בה הסיטיזנס מנצחים במחזור הפתיחה, רצף שהחל מאז עונת 2011/12, העונה בה כתר האליפות חזר אליה.


בתקשורת האנגלית לא יכלו להישאר אדישים ליכולת של האלופה. ב"מירור" נכתב: "המרדף של פפ אחרי השלמות מביא את סיטי לדברים גדולים. הקורבן האחרון היה לוקאש פביאנסקי, גם ה-VAR לא עזר לו. כל שחקן של האלופה שהגיע למצב כיבוש – היה לו כל כך הרבה זמן לחשוב לאן לבעוט וככה הרבה יותר קל להבקיע. מי שם לב שהם התחילו ללא ברנרדו סילבה וסרחיו אגווארו".


ב-BBC נכתב: "המסע להגנה על התואר החל. הורמו כמה גבות כשסיטי פתחה את העונה בלונדון, אולי זו התחלה לא נכונה נגד קבוצה אגרסיבית, אבל בסופו של דבר, כמו לעתים קרובות כל כך בעונה שעברה – זה הוכח כשחר כוזב". על רודרי שערך הופעת בכורה באנגליה: "הוא נראה כמו תוספת מעולה לסגל מוכשר להפליא".




כוכב המשחק, איך לא, היה הקשר האנגלי ראחים סטרלינג שהרשית שלושער ורשם ציון דרך כשהגיע ל-50 שערי ליגה במדי סיטי, הישג שרק שישה שחקנים עשו. סטרלינג אמר לאחר המשחק: "זה מרגיש טוב לכבוש שלושער, אבל הכי חשוב שניצחנו כקבוצה. זו דרך נהדרת להתחיל את העונה. לא פחות חשוב מהיכולת ההתקפית שלנו – שמרנו על שער נקי". כשנשאל האם הוא רוצה להיאבק על תואר מלך השערים, ענה: "זה רק המחזור הראשון. אני נהנה מזה אבל הכי חשוב שנמשיך לנצח".


על לירוי סאנה הפצוע: "הוא שחקן גדול ויש לו חלק משמעותי בהצלחות שלנו בשנים האחרונות, הוא תמיד תרם לנו שערים ובישולים רבים. אבל לקבוצה הזו יש מספיק איכות ויש שחקנים שיוכלו להחליף אותו".


סרחיו אגוארו, מנגד, הבקיע בפעם השביעית במחזורי הפתיחה כשרק ויין רוני, פרנד למפארד ואלן שירר (כולם עשו זאת שמונה פעמים) כבשו יותר.  בסטטיסטיקה מדהימה אפילו יותר מחזיק המגן השמאלי, אולכסנדר זינצ'נקו שניצח בכל 23 המשחקים בהם פתח בהרכב סיטי. האלופה שחיברה בעונה שעברה 14 ניצחונות רצופים, זקוקה לעוד שלושה כדי להשוות את השיא שלה בין אגוסוט לדצמבר 2017. זה הולך להיות לא פשוט כאשר במחזור הבא תפגוש את טוטנהאם שביצעה אתמול מהפך נהדר נגד אסטון וילה וניצחה 1:3.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי