צפו בתקציר: אובמיאנג העניק לארסנל 0:1 בחוץ על ניוקאסל

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Stu Forster/Getty Images

החלוץ הגאבוני כבש את שער הניצחון של התותחנים אחרי מהלך נהדר של מייטלנד-ניילס (58). המגפייז היו עדיפים במחצית הראשונה, אך נעלמו בהמשך ויצאו בידיים ריקות. לסטר ו-וולבס נפרדו ב-0:0

קבוצות: ניוקאסל ארסנל
(גודל טקסט)

אחרי קיץ שבו הייתה הרבה יותר פעילה מהרגיל בחלון ההעברות, ארסנל פתחה עונה ברגל ימין עם ניצחון 0:1 על ניוקאסל בסנט ג'יימסס פארק. פייר אמריק אובמיאנג כבש את שערו הראשון לעונה, מבישול של איינסלי מייטלנד-ניילס שביצע מהלך נהדר באגף ימין. מעבר לכך, זה לא היה משחק גדול של התותחנים, שבוודאי ירצו לשפר את הרמה במחזורים הבאים.

המגפייז הגיעו אחרי קיץ סוהר ולאצטדיון צעדו האוהדים במחאה כנגד הבעלים מייק אשלי, אבל על הדשא הם לא נפלו מהיריבה ב-45 הדקות הראשונות. חלוץ הרכש ז'ואלינגטון היה פעיל וניסה בשתי הזדמנויות שונות למצוא את הרשת, אך ללא הצלחה. במחצית השנייה המארחים נחלשו וירדו מנוצחים מהמחזור הראשון של עונה שצפויה להיות קשה מבחינתם.

למרות המשחק הלא כל כך מהנה, אוהדי ארסנל קיבלו טעימה ראשונה משחקני הרכש דני סבאיוס וניקולא פפה, שעלו מן הספסל להופעות בכורה בפרמיירליג. דויד לואיז, שהצטרף מצ'לסי ביום האחרון של ההעברות, ימשיך לחכות לדקות הראשונות שלו, שאולי יגיעו בשבוע הבא כשהקבוצה הלונדונית תארח את ברנלי.




שחקני ארסנל חוגגים את שער הניצחון של אובמיאנג. (Stu Forster/Getty Images)
שחקני ארסנל חוגגים את שער הניצחון של אובמיאנג. (Stu Forster/Getty Images)


מהלך המשחק
רבע השעה הראשונה הייתה נטולת מצבים, כשארסנל החזיקה בכדור רוב הזמן, אך דווקא המארחים הגיעו למצב ראשון בדקה ה-16, כשז'ואלינגטון נגח כדור שחלף בסמוך לקורה. שתי דקות לאחר מכן, מיגל אלמירון קיבל את הצהוב הראשון במשחק ובדקה ה-19 שלבי בעט חזק מקו ה-16 ונעצר בעמוד. הנריק מחיטריאן הגיע למצב הראשון של ארסנל בדקה ה-23, כשהיה לבד לגמרי ברחבה, אבל בעט גבוה מעל השער.


בדקה ה-26, ריס נלסון הפך למוצהב הראשון בארסנל. ניוקאסל המשיכה ללחוץ – ז'ואלינגטון גבר על שני שחקני הגנה בכדרור, אך בעט לידיים של לנו. מחיטריאן קיבל צהוב בדקה ה-37. בדקה ה-38 אלמירון קיבל מסירה מדויקת על סף הרחבה, אבל הבעיטה שלו הלכה רחוק מחוץ למסגרת.


ניקולא פפה, הרכש היקר בתולדות ארסנל, עלה להופעת בכורה. (Stu Forster/Getty Images)
ניקולא פפה, הרכש היקר בתולדות ארסנל, עלה להופעת בכורה. (Stu Forster/Getty Images)

אובמיאנג הגיע למצב הראשון במחצית השנייה, כשקיבל כדור ארוך ממונריאל, אך הגנת ניוקאסל התעשתה הזמן על מנת להסיט את הבעיטה שלו לקרן. ג'ונג'ו שלבי פינה את מקומו לג'טרו ווילמס בדקה ה-54. ארבע דקות לאחר מכן, הגאבוני סוף סוף שבר את הקרח. מייטלנד-ניילס חטף כדור באגף ימין ויצא להתקפה מתפרצת, שבסיומה בישל לחלוץ את ה-0:1 של ארסנל. בדקה ה-64 דני סבאיוס עלה להופעת בכורה בפרמיירליג, כשהחליף את ג'ו ווילוק.


אלן סן מקסימין, הרכש הטרי של המגפייז, החליף את שון לונסטאף בדקה ה-67. ארבע דקות מאוחר יותר, אונאי אמרי העלה את ניקולא פפה לדקות ראשונות במדי ארסנל, במקומו של ריס נלסון. סן מקסימין ניסה להשוות בדקה -84, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה לידיים של השוער והתוצאה נשמרה עד הסיום. התותחנים אספו את שלוש הנקודות הראשונות שלהם לעונת 2019/20.


אובמיאנג חוגג את שערו היתרון עם הסלטה המפורסמת (Stu Forster/Getty Images)
אובמיאנג חוגג את שערו היתרון עם הסלטה המפורסמת (Stu Forster/Getty Images)


לסטר – וולבס 0:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
שתיים מהקבוצות המרשימות ביותר בעונה שעברה, שהסתיימה עם הזאבים במקום השביעי המוליך למוקדמות הליגה האירופית ולסטר לא הרחק מאחור במקום התשיעי, מתחילות את העונה עם תקווה לקחת את היכולת הנהדרת צעד אחד קדימה ואולי להידחק לטופ 6. אלא שעל הדשא העניינים היו אפורים יותר, ועברה חצי שעה לפני ההזדמנות הראשונה כשווילפריד אנדידי שלח פצצה מקצה הרחבה ליד הקורה של פטריסיו.


וולבס, שכמעט ולא היתה קיימת במחצית הראשונה, פתחה את השנייה בסערה עם הזדמנות נהדרת של ראול חימנז שנעצרה רק בזכות אינסטינקים חדים של קספר שמייכל. שש דקות עברו, והפעם הכדור של לינדר דנדונקר כבר נכנס פנימה, אבל השופט הלך ל-VAR ופסל את השער בגלל נגיעת יד. האורחים המשיכו לנסות לצאת עם ניצחון מרשים, ותקפו בעיקר בדקות הסיום, אך שמייכל הוכיח שהוא עדיין שוער מצוין והמשחק נגמר בתיקו מאופס בהתחיל ברגל שמאל את העונה עבור שתי הקבוצות.


לסטר ו-וולבס ימשיכו לחכות לשער הראשון שלהן העונה. (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)
לסטר ו-וולבס ימשיכו לחכות לשער הראשון שלהן העונה. (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי