מאמן צ'רלטון: "אין חדש לגבי חמד. כיאל? עדיין לא בכושר"

תומר חמד
תומר חמד | Gettyimages

לי בויאר התייחס לסוגיית ההמתנה למעברו של החלוץ: "אני יכול רק לנחש שההתאחדות עסוקה בדברים אחרים". לגבי השארתו של הקשר מחוץ לסגל: "כרגע כל השחקנים בסגל כשירים, לכן אין מה למהר איתו"

(גודל טקסט)
מאמן צ'לרטון לי בויארהתייחס היום (חמישי) לסטטוס העברתו של תומר חמד לקבוצה והבהיר כי אין חדש בנושא. בשבוע שעבר פורסם כי ההתאחדות האנגלית צריכה לקבוע האם הקבוצה מלונדון העבירה בזמן את המסמכים הדרושים על מנת לצרף את החלוץ הישראלי. המאמן אמר: "טרם שמענו מהם משהו חדש. שלחנו אתמול הודעה על מנת לקבל מהם מעט פרטים".


"כבר שבוע שאנחנו ממתינים ואני יכול רק לנחש שהם מתעסקים במה שקורה עם בולטון ובארי" אמר בויאר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד בארנסלי ביום שבת הקרוב. במהלך השבוע האחרון שמו של חמד נקשר לחזרה אפשרית לספרד, כשהואסקה היא זו שהתעניינה בחלוץ הישראלי.


כמו כן, צ'רלטון צירפה לסגל שלה גם את בירם כיאל, שעזב את ברייטון בהשאלה לעונה הקרובה. בינתיים, הקשר לא נכלל בסגל למשחק החוץ ומאמנו הסביר: "כרגע הוא בחוץ. אנחנו לא רוצים להאיץ את חזרתו וצריך לחכות לרגע שיהיה בכושר משחק. כלל לא הפעלתי לחצים על אנשי הכושר שלנו. כרגע כל השחקנים בסגל כשירים ולכן אין סיבה למהר עם כיאל" סיכם בויאר.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי