אוהד ליברפול פצע את אדריאן: "פרץ לדשא ובעט בו"

אדריאן
אדריאן | Michael Regan/Getty Images

קלופ סיפר במסיבת העיתונאים לקראת סאות'המפטון על כך שהשוער השני שלו נפגע באיסטנבול: "לא ייתכן שדבר כזה קורה בעידן הרשתות החברתיות". עוד במהלך השבת בפרמיירליג: מנצ'סטר סיטי נגד טוטנהאם וארסנל מול ברנלי

(גודל טקסט)

המחזור השני בפרמיירליג ייצא לדרך מחר (שבת) כשבמוקד המפגשים יהיה ללא צל של ספק המפגש בין האלופה מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם, אבל עוד קודם לכן יעלו אל כר הדשא גם ארסנל שלביתה תגיע ברנלי וליברפול תצא לסאות'המפטון שלושה ימים בלבד אחרי הסופר-קאפ באיסטנבול ואחרי תקרית ביזארית במיוחד שפצעה גם את השוער השני שהפך לגיבור.

ארסנל – ברנלי (החל מ-14:20, ישיר בספורט1)
אחרי ניצחון 0:1 על ניוקאסל במחזור הפתיחה, שער שכולו נבע מטעות של הגנת המגפייז וניצול מושלם של המתפרצת על ידי פייר אמריק אובמיאנג, התותחנים ישחקו לראשונה העונה בליגה באצטדיון האמירויות וזו גם עשויה להיות הפעם הראשונה העונה שתפתח השלישייה של אובמיאנג, ניקולא פפה ואלכסנדר לקאזט אחרי שבמחזור הפתיחה הרכש מליל רק עלה מהספסל ואילו הצרפתי לא שותף עקב פציעה שהשביתה אותו בתקופה האחרונה.

מנגד, ברנלי הרשימה מאוד כשהביסה בביתה 0:3 את סאות'המפטון והציפיות מהקבוצה די גבוהות העונה, אחרי שבעונה שעברה היא הסתבכה בתחתית. ההבדל, כמו לפני שנתיים אז היא הייתה הפתעת העונה, שאין לה קמפיין אירופי על הראש שפגע בהכנות. אשלי בארנס שכבש צמד בשבוע שעבר נגד "הקדושים" ישמור על מקומו בחוד לצד כריס ווד ומעניין יהיה לראות אם דויד לואיז יערוך הופעת בכורה בארסנל ויהיה אמון על עצירתם. מי שישובו בארסנל לסגל לכל הפחות הם סיאד קולאשינץ ומסוט אוזיל, שהחמיצו את המשחק בשבוע שעבר מסיבות ביטחוניות.


שת"פ ראשון עם פפה ולקאזט? אובמיאנג מכניע את המגפייז (Stu Forster/Getty Images)

סאות'המפטון – ליברפול (החל מ-16:50, ישיר בספורט2)
ביום רביעי האחרון ליברפול נגררה ל-120 דקות נגד צ'לסי בסופר קאפ האירופי בדרך לזכייה, ששני גיבוריה היו בהחלט סאדיו מאנה שכבש צמד לפני שהוחלף בהארכה והשוער אדריאן, שהגיע בסוף השבוע של פתיחת העונה, במחזור הפתיחה מצא את עצמו בין הקורות בעקבות פציעה של אליסון ובדו-קרב מהנקודה הלבנה באיסטנבול הדף את הבעיטה של תמי אברהם והעניק למייטירדס תואר ראשון לעונה

אלא שבאופן מפתיע ואפילו ביזארי, במסיבת העיתונאים היום סיפר המנג'ר יורגן קלופ שגם שוער המשנה, שאמור להיות השוער הבכיר בשבועות הקרובים, בספק למפגש נגד סאות'המפטון: "אני לא מצליח להבין איך בעידן של רשתות חברתיות כשכולנו ביחד חוגגים ניצחון, מגיע אוהד מהיציע ובועט לאדריאן בקרסול. אוהד פרץ מהיציע, חלף על פני המאבטחים וברח להם, החליק ופגע באדריאן. אתמול הקרסול היה נפוח ועכשיו הוא נראה יותר טוב. נצטרך לראות אם הוא יהיה כשיר".

אז אדריאן עלול להיעדר מהמפגש ונאבי קייטה שנפגע באימון המסכם באיסטנבול ייעדר בוודאות, אבל נראה שלהרכב ישוב סאדיו מאנה שלא פתח בניצחון 1:4 על נוריץ' ביום שישי שעבר במחזור הפתיחה באנפילד והוא ישתף פעולה עם מוחמד סלאח, על אף שרשם 120 דקות באמצע השבוע, ועם רוברטו פירמינו שעלה מהספסל באיסטנבול אחרי 45 דקות. על סלאח אמר קלופ: "זה מדהים שהוא משחק כמעט בלי שעשה הכנה לעונה, אבל זה רק מראה כמה אנחנו זקוקים לו".


גיבור השבוע של ליברפול ייעדר בגלל אוהד שפרץ? (Michael Regan/Getty Images)

מנצ'סטר סיטי – טוטנהאם (החל מ-19:15, ישיר בספורט1)
אחרי שמנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את צ'לסי במחזור הראשון, גם במסגרת המחזור השני אנו זוכים לקרב בין שתי ענקיות, כאשר סגנית אלופת אירופה תגיע למנצ'סטר למפגש מול האלופה. סיטי החלה את העונה עם 0:5 אדיר בחוץ על ווסטהאם והיא שבה כעת הביתה וגם עשויה לשתף לראשונה את המגן קאנסלו, שישב על הספסל ולא שותף במחזור הפתיחה. גם סרחיו אגוארו עשוי לרשום הופעת בכורה העונה בהרכב, אחרי שכמעט שלא זכה לערוך הכנה לעונה ובשבוע שעבר עלה מהספסל וכבש מהנקודה הלבנה. ראחים סטרלינג שכבש שלושער ישמור על מקומו ב-11, אולם ייתכן שריאד מאחרז יסופסל. פרננדיניו התאושש מפציעה וצפוי לשבת על הספסל בתור התחלה, כך שרודרי ימשיך בקישור האחורי.

מנגד, התרנגולים עדיין יצטרכו להסתדר ללא דלה עלי הפצוע ויונג מין סון המושעה, אבל מי שעשוי לשחק לראשונה הוא ג'ובאנו לו צ'לסו, הרכש שהגיע מבטיס ברגע האחרון לפני סגירת החלון ויהיה מעניין לראות אם יהיה חלק משלישיית הקישור. גם כריסטיאן אריקסן, שלא פתח ב-1:3 על אסטון וילה והיה שותף למהפך הדרמטי בדקות הסיום, נלקח בחשבון על ידי מאוריסיו פוצ'טינו לקרב מול פפ גוורארדיולה, אם כי המנג'ר הודה באשר לדני שרוצה לעזוב ונכנס לשנה האחרונה בחוזהו: "אני לא יודע אם הוא יישאר. תפקידי לתמוך בכולם, עד שהם מחליטים לשנות כיוון בקריירה ולעזוב".


סטרלינג. לא יסופסל אחרי שלושער (Laurence Griffiths / Staff)

משחקים נוספים בשבת (חגיגה אנגלית החל מ-16:50 בספורט1): ברייטון – ווסטהאם, אסטון וילה – בורנמות', אברטון – ווטפורד, נוריץ' – ניוקאסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי