למפארד: "נגעל מהאנשים שקיללו את תמי, הם לא אוהדי צ'לסי"

תמי אברהם
תמי אברהם | BULENT KILIC/AFP/Getty Images

לקראת המחזור ה-2 בו הבלוז יארחו את לסטר (ראשון, 18:20 בספורט1), המנג'ר, שיעמוד לראשונה על הקווים בסטמפורד ברידג', יצא להגנת החלוץ שהחמיץ את הפנדל נגד ליברפול: "ביקש לבעוט אחרון במשחק בו צפה כל העולם"

קבוצות: לסטר צ'לסי
(גודל טקסט)

המחזור השני בפרמיירלייג ייצא לדרך עוד היום (שבת) ויגיע לשיאו כשב-19:30 תארח האלופה מנצ'סטר סיטי את סגנית אלופת אירופה טוטנהאם, אבל גם מחר נזכה למשחק מסקרן ביותר והוא ייערך בסטמפורד ברידג' בלונדון, כאשר צ'לסי תארח את לסטר (החל מ-18:20, ישיר בספורט1).


צ'לסי הובסה במחזור הראשון באולד טראפורד, חטפה 4:0 ממנצ'סטר יונייטד, אבל הקבוצה הצעירה של פרנק למפארד הצליחה אולי להשכיח במעט את ההתפרקות במחזור הפתיחה כשנכנעה לליברפול רק בדו קרב פנדלים לאחר 120 דקות ביום רביעי באיסטנבול במסגרת הסופר-קאפ האירופי. הבלוז כבר הובילו ובמהלך ההארכה חזרו מפיגור, אבל איבדו את התואר בעקבות החמצה של תמי אברהם בפנדל האחרון.

למרות היכולת המעודדת, העובדה ששחקני הבלוז יגיעו אחרי 120 דקות בהחלט עלולה להוות בעיה. כריסטיאן פוליסיק ואוליבייה ז'ירו שלא פתחו באולד טראפורד אמנם הוחלפו וגם רוס בארקלי רק עלה מהספסל, אבל אנדראס כריסטנסן נפגע והוא בספק למפגש ושחקני הקישור וביניהם אנגולו קאנטה, פדרו וז'ורז'יניו שיחקו לכל אורך 120 הדקות. עם זאת, מי שעשויים לרשום דקות ראשונות הם וויליאן ואנטוניו רודיגר, שלמפארד הבהיר שהם כשירים ועומדים לרשותו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר על כך פרנק למפארד: "גם במשחק נגד יונייטד היו חלקים טובים שאולי לא רואים אותם בתוצאה, אבל אני שמתי לב אליהם. נגד ליברפול, מהקבוצות הטובות בעולם, עמדנו שווה בשווה. המשחק נגד לסטר הוא חשוב מאוד והוא בבית שלנו, לברנדן רוג'רס יש חבורה שמורכבת משחקנים מנוסים וצעירים והיא מאוד איכותית. זה יהיה גם יום מיוחד עבורי לחזור לסטמפורד ברידג' למשחק ליגה כמאמן – אבל הכי חשוב שננצח".


למפארד. שבע רצון למרות שטרם ניצח (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

למפארד גם התייחס לתמי אברהם, שאחרי החמצת הפנדל החמישי והאחרון נגד ליברפול ספג קריאות גזעניות: "הוא בחור נהדר. אני נגעל מהאנשים האלה שקוראים לעצמם אוהדי צ'לסי. תמי היה אמיץ וביקש לבעוט את הכדור האחרון, פנדל חשוב במשחק שכל העולם צופה בו".

מן העבר השני, לסטר לא הרשימה במחזור שעבר, אבל הייתה מאוד יציבה בהגנה ב-0:0 הביתי נגד וולבס. ג'יימי וארדי ואיוסה פרס עוד נראים כשניים שצריכים לעבוד על התיאום ביניהם בהתקפה, אבל עם ג'יימס מאדיסון ויורי טילמנס במרכז השדה לברנדן רוג'רס בהחלט קבוצה איכותית שיכולה להפתיע כל אחת.

המגן ריקרדו פריירה אמר לקראת היציאה ללונדון: "אני מאוד מרוצה מהמצב. אנחנו רוצים לשחק, להתחרות – נמאס ממשחקי אימון, אנחנו רוצים את הדבר האמיתי. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה ואיכותית ואפשר לראות דברים טובים מאיתנו השנה. היינו טובים בשבוע שעבר, גם אם לא ניצחנו, ומכל משחק עלינו ללמוד – גם מניצחונות. נכון שצ'לסי עוד לא ניצחה העונה, אבל היא קבוצה חזקה שמשחקת בבית ויהיה לנו מאוד קשה – יותר קשה מאשר בשנה שעברה".


השועלים מרוצים מההגנה אחרי מחזור הפתיחה. אוונס ופריירה (Matthew Lewis/Getty Images)

רוג'רס הוסיף לדברי הפורטוגלי: "לפנינו עונה ארוכה וצריך להתקדם צעד אחר צעד. ההתחלה הייתה סולידית, היינו טובים הגנתית ויש לנו סגל כישרוני מאוד שעם הזמן ישתפר. לצ'לסי יש אקדמיית נוער מעולה ולמפארד משתמש בה, אבל זו קבוצה שסיימה שלישית בפרמיירליג וזכתה בליגה האירופית, זה אומר הכל על הסגל של צ'לסי".

במשחק נוסף, העולה החדשה שפילד יונייטד, שסחטה 1:1 בחוץ נגד בורנמות' משער רגע לפני הכניסה לתוספת הזמן, תארח את קריסטל פאלאס (15:50 בספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי