צפו: ה-VAR פסל לז'סוס שער בדקה ה-92, טוטנהאם חילצה מסיטי 2:2

גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס | OLI SCARFF / Contributor

בדיוק כמו ברבע גמר ליגת האלופות, גול ניצחון של האלופה לא אושר לאחר בדיקות במצלמות הווידאו. דה בריינה בישל פעמיים לסטרלינג ולאגוארו, לאמלה ומורה איזנו פעמיים והתכולים נעצרו אחרי 15 ניצחונות רצופים

(גודל טקסט)

משחקי השבת של המחזור השני של הפרמיירליג ננעלו הערב (שבת) עם משחקה הביתי של מנצ'סטר סיטי לבין טוטנהאם שהסתיים בצורה הכי דרמטית שאפשר, האלופה נעצרה אחרי 15 ניצחונות ליגה רצופים עם 2:2 דרמטי, אך הרגע המרכזי במשחק התרחש בתוספת הזמן – גבריאל ז'סוס קבע 2:3 בדקה ה-92 לאחר כדור קרן, אולם בדיוק כמו ברבע גמר ליגת האלופות הכוכב המרכזי היה ה-VAR שלקח לתכולים את הניצחון בשל נגיעת יד של איימריק לאפורט בדרכו לברזילאי.

מנצ'סטר סיטי כאמור עלתה ראשונה ליתרון, קווין דה בריינה מחוץ לרחבה הגביה כדור מושלם לראחים סטרלינג שנגח מקרוב את שערו הרביעי העונה ונצמד לטימו פוקי הראש טבלת הכיבושים. אבל התרנגולים איזנו כעבור שלוש דקות עם שער של אריק לאמלה שניצל מיקום לא טוב של אדרסון.


הרגע הדרמטי של המשחק (LINDSEY PARNABY / Contributor)

האלופה השיבה את היתרון בדקה ה-35 כאשר דה בריינה השלים צמד בישולים לאחר כדור רוחב נהדר לאגוארו שרשם את שערו הראשון העונה. טוטנהאם השוותה פעם נוספת בדקה ה-56, כובש השער אריק לאמלה היה הפעם על תקן המבשל לאחר כדור קרן שהגיע ללוקאס מורה שנכנס בדיוק לפני אותו מהלך, ונגח מקרוב.

גביאל ז'סוס נכנס מיד לאחר השוויון על חשבונו של סרחיו אגוארו שהתעמת עם עם פפ גאוורדיולה בעת ירידתו על הספסל והברזילאי גמל בשער דרמטי בדקה ה-90 לאחר כדור קרן, לפחות כך חשב. בדיוק כמו ברבע גמר ליגת האלופות, ה-VAR פסל לסיטי את החגיגות והם נעצרו לאחר 15 משחקי פרמיירליג רצופים.


שחקני מנצ'סטר סיטי במחווה ללירוי סאנה לובשים את חולצתו לפני שריקת הפתיחה (OLI SCARFF/AFP/Getty Images)

הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ניקולס אוטמנדי, איימריק לאפורט , אולכסנדר זינצ'נקו, רודרי (דויד סילבה 78), ברנרדו סילבה (ריאד מאחרז 80), קווין דה בריינה, אילקאיי גונדואן, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו (גבריאל ז'סוס 66).

טוטנהאם: הוגו לוריס, קייל ווקר-פיטרס, דייויסון סאנצ'ס, טובי אלדרווירלד, דני רוז, טנגי אנדומבלה, הארי ווינקס (לוקאס מורה 56), כריסטיאן אריקסן (אוליבר סקיפ 90), מוסא סיסוקו, אריק לאמלה (ג'ובאני לו צ'לסו 85), הארי קיין.

מהלך המשחק
סיטי הגיעה למצב מסוכן ראשון בדקה השביעית: קייל ווקר חטף לשחקן הגנה סגול, פרץ באגף הימני והעביר רוחב שהגיע לראחים סטרלינג, האנגלי בעט לכיוון השער, אך הנעצר על ידי שחקן הגנה בדרך לכדור קרן.

בדקה ה-20 מנצ'סטר סיטי עלתה על לוח התוצאות, קווין דה בריינה מצא את ראחים סטרלינג עם הגבהה מושלמת מחוץ לרחבה והאנגלי נגח מקרוב את שערו הרביעי העונה כבר במחזור השני, 0:1 למנצ'סטר סיטי.


ראחים סטרלינג חוגג (LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images)

טוטנהאם לא הרימה ידיים ומצאה את השוויון בדקה ה-23, טנגי אנדומבלה מסר לאריק לאמלה, הארגנטינאי ניצל מיקום לא טוב של אליסון ושחרר מחוץ כדור שטוח לפינה השמאלית וקבע 1:1 באתיחאד סטדיום

השוויון החזיק תריסר דקות בלבד, קווין דה בריינה השלים צמד בישולים עם כדור רוחב שטוח מהאגף הימני אשר הגיע לסרחיו אגוארו שרשם את שערו הראשון העונה בפרמיירליג עם דחיקה בשני מטרים, 1:2 למנצ'סטר סיטי.

בדקה ה-49 אולכסנדר זינצ'נקו שחרר פצצה מחוץ לרחבה ששינתה כיוון בדרך לשער, הוגו לוריס היה במקום והצליח להדוף. כעבור שתי דקות קווין דה בריינה רצה להיכנס גם לטבלת הכיבושים כשאר ניסה את מזלו עם בעיטה שטוחה ברגל שמאל שלא פגשה את המסגרת.


אריק לאמלה תפס את אדרסון לא מוכן (Clive Brunskill/Getty Images)

הקצב הגבוה של סיטי המשיך, סרחיו אגורו וברנרדו סילבה הגיעו למצב של אחד על אחד בדקות ה-53 וה-54 בהתאמה ובזכות לא מעט מזל לטוטנהאם האלופה לא כבשה את השער השלישי.

בניגוד גמור למהלך המשחק טוטנהאם השוותה בפעם השנייה במשחק בדקה ה-56, כובש השער אריק לאמלה הוסיף לעצמו בישול מכדור קרן שהגיע ללוקאס מורה שבדיוק נכנס למגרש והברזילאי כבש מקרוב, 2:2 והמשחק עדיין פתוח.  כוכב השער השני של מנצ'סטר סיטי סחריו אגוארו הוחלף בדקה ה-56 על ידי גבריאל ז'סוס והחלוץ הארגנטינאי לא נראה מרוצה ובדרכו לספסל התעמת עם מאמנו פפ גווארדיולה.

בדיוק כמו ברבע גמר ליגת האלופות: מנצ'סטר סיטי כבש את ה-2:3 בדקה ה-90 על ידי גבריאל ז'סוס המחליף כבש לאחר כדור קרן, אך גם הפעם ה-VAR התערב לפסל את השער בעקבות יד של לאפורט, המשחק הסתיים בצורה הכי דרמטית שאפשר!

לוקאס מורה עם טנגי אנדומבלה (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי