צפו בתקציר: צ'לסי סיימה ב-1:1 עם לסטר ונותרה ללא ניצחון בפרמיירליג

ז'ורז'יניו, ג'יימי וארדי
ז'ורז'יניו, ג'יימי וארדי | Michael Regan/Getty Images

השועלים קלקלו את חגיגות החזרה של פרנק למפארד לסטמפורד ברידג'. מייסון מאונט העלה את הבלוז ליתרון בדקה השביעית, ווילפרד אנדידי השווה בדקה ה-67 והותיר את הלונדונים עם נקודה בלבד לאחר שני מחזורים

קבוצות: לסטר צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי התבוסה הכואבת נגד מנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה וההפסד המאכזב לליברפול בסופר-קאפ האירופי, צ'לסי קיוותה להשיג את ניצחון הליגה הראשון שלה כשאירחה היום (ראשון) את לסטר, אבל לשועלים היו תכניות אחרות והקבוצות נפרדו ב-1:1. פרנק למפארד שב הביתה למשחקו הראשון בסטמפורד ברידג' כמאמן ואוהדי הבלוז קיבלו אותו עם תפאורה מרשימה ביציע, אבל המנג'ר לא זכה לחגוג את המאורע עם שלוש נקודות.

הכחולים פתחו בסערה והפעילו לחץ גדול על השער של לסטר. אחרי שני מצבים טובים של פדרו ומייסון מאונט שלא הסתיימו ברשת, הקשר הצעיר חטף לווילפרד אנדידי שהיה לא מרוכז ביציאה מאחור והעלה את קבוצתו ליתרון. אבל הלונדונים נרגעו אחרי השער ולאורך כל המחצית השנייה לא הצליחו לייצר מצב קורץ אחד, למרות שלמפארד עלה בהרכב התקפי, שכלל את ז'ירו ופוליסיק, שהוחלפו במחצית השנייה, יחד עם מאונט ופדרו. המאמן הטרי של הבלוז יצטרך להמשיך לעבוד קשה על מנת להוציא מחניכיו את היכולים שהקהל מצפה לה. בעוד שישה ימים, צ'לסי תתארח אצל נוריץ' במסגרת המחזור השלישי.

זה היה המשחק השלישי ברציפות שבו לסטר יצאה ממפגש עם צ'לסי ללא הפסד, אחרי שלא נכנעה לה גם בשני העימותים בעונה הקודמת. למרות הפיגור, השועלים צברו ביטחון ככל שהמשחק התקדם ולא רק השיגו את השוויון מראשו של אנדידי, שכיפר על הטעות הקשה, אלא גם היו קרובים לנצח את המשחק ופספסו מצבים טובים במחצית השנייה. לאחר התיקו נגד וולבס בשבוע שעבר, גם השבוע הם יצאו עם נקודה בלבד והם יחפשו את ניצחונם הראשון כשיתארחו אצל שפילד בשבת הקרובה.



אוהדי צ'לסי הכינו תפאורה מיוחדת לכבוד משחקו הראשון של פרנק למפארד על הקווים. ( Catherine Ivill / Staff)
אוהדי צ'לסי הכינו תפאורה מיוחדת לכבוד משחקו הראשון של פרנק למפארד על הקווים. ( Catherine Ivill / Staff)


מהלך המשחק
פחות מדקה לקח לצ'לסי להגיע למצב הראשון. אספיליקווטה הרים מאגף ימין, ז'ירו הוריד לפדרו עם החזה והספרדי בעט לרשת החיצונית. דקה לאחר מכן, גם מאונט קיבל עזרה מז'ירו, שהשאיר אותו לבד מול שמייכל, אך השוער הדני עצר את הבעיטה של האנגלי הצעיר. בדקה השביעית הפתיחה הסוערת של צ'לסי תורגמה סוף סוף לשער, כשמאונט ניצל חוסר ערנות חמור של אנדידי, חטף לו את הכדור על סף הרחבה ובעט פנימה את ה-0:1 של הכחולים.


פתיחה סוערת על הבלוז. אוליבייה ז'ירו חוגג עם מייסון מאונט. (Michael Regan/Getty Images)
פתיחה סוערת של הבלוז. אוליבייה ז'ירו חוגג עם מייסון מאונט. (Michael Regan/Getty Images)


מאונט קיבל הזדמנות להשלים צמד בדקה ה-21, כשאספיליקווטה מצא אותו פנוי לגמרי בסמוך לנקודה הלבנה, אך הקשר נגח לידיים של שמייכל. ז'ירו המשיך לייצר מצבים לחבריו, בדקה ה-26 הצרפתי קיבל כדור מאגף שמאל והמשיך אותו בעקב נהדר לאנגולו קאנטה שפרץ במרכז הרחבה, אבל פוקס מנע מהקשר לכבוש את השני ברגע האחרון. לסטר לחצה ברבע השעה האחרונה של המחצית, אך לא הצליחה להשיג את השוויון וצ'לסי ירדה ביתרון להפסקה.


לסטר הייתה קרובה ל-1:1 בפתיחת המחצית השנייה, כשמדיסון השתחל בין ארבעה כחולים והצליח לעקוף את קפה שיצא רע, אך המסירה שלו למרכז לא מצאה אף שחקן של האורחת. בדקה ה-53 אמרסון הגביה בצורה מדויקת לראשו של ז'ירו, אך הנגיחה של הצרפתי לא הקשתה על שמייכל. האורחים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-67 זה השתלם: כדור קרן של מדיסון מצא את הראש של אנדידי, שכיפר על הטעות בשער של צ'לסי ונגח פנימה את ה-1:1.


משחקו הראשון של פרנק למפארד על הקווים בסטמפורד ברידג'. (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)
משחקו הראשון של פרנק למפארד על הקווים בסטמפורד ברידג'. (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)


מדיסון המשיך להיות האיש של לסטר. בדקה ה-73 התגבר פעם נוספת על ארבעה שחקני צ'לסי, אבל סיים לא טוב עם בעיטה מעל השער. שלוש דקות מאוחר יותר וארדי קיבל ממדיסון כדור עומק טוב בצד שמאל, אך הניסיון שלו חלף בסמוך לקורה הרחוקה. בדקה ה-88 השועלים קיבלו הזדמנות נוספת, כשמדיסון שלח כדור אלכסוני לאולברייטון, המחליף מסר לטילמנס והבעיטה של הבלגי נעצרה על ידי קפה. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לשבור את השוויון ושתיהן נותרו למעשה ללא ניצחונות בליגה, 1:1 בסיום המשחק.


שחקני לסטר חוגגים את השער של אנדידי, שלא הספיק לניצחון. (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)
שחקני לסטר חוגגים את השער של אנדידי, שלא הספיק לניצחון. (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)


שפילד יונייטד – קריסטל פאלאס 0:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
אפריל 2007. זאת היתה הפעם האחרונה ששפילד יונייטד ניצחה משחק פרמיירליג. כמובן, היא ירדה באותה עונה ולא חזרה מאז לליגה הבכירה, אבל עדיין. ניצחון הבכורה של העולה החדשה הגיע בזכות שער של ג'ון לונדסטראם בתחילת המחצית השנייה, אבל העניין במשחק היה כמות הפציעות המרובה. ג'ון פלק הורד מהמגרש בדקה ה-29 לאחר שנפגע בברך וכריס ויילדר נכנס במקומו, ובדקה ה-55 היה זה קאלום רובינסון שבשבילו הוהבל הצוות הרפואי לתחומי המגרש.


המשחק הופסק שוב פחות מ-10 דקות לאחר מכן, כשאנדרוס טאונסנד נפצע, אבל הוא התואשש וחזר לשחק – לשש דקות בלבד, אז הוחלף בג'יימס מקארת'י. המשחק הופסק כל כך הרבה פעמים, שהשופט דיוויד קוטי העניק 7 דקות של תוספת זמן, אבל גם בה לא הצליחה פאלאס להבקיע שער שוויון ולאחר שבמחזור הקודם הרשימה כשסחטה 0:0 מאברטון, ספגה את הפסד הבכורה שלה בבראמל ליין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי