תומר חמד חשף בראיון: "מכבי חיפה פנתה אליי הקיץ"

תומר חמד
תומר חמד | טוויטר

החלוץ בן ה-32 סיפר בתוכנית הספורט ברדיו 90FM שחזרה לישראל לא עמדה על הפרק. על האתגר במדי צ'רלטון: "התעניינו בי זמן רב, בונים עליי כשחקן מרכזי, יכול לשחזר את היכולת שלי". החלום: "להעפיל לפרמיירליג"

(גודל טקסט)

לאחר המתנה ארוכה בת 11 ימים, תומר חמד קיבל אתמול (שני) את הבשורות הטובות: החלוץ הישראלי הצטרף רשמית לצ'רלטון מהליגה השנייה באנגליה וכבר לא יכול לחכות להופעת הבכורה במדי הקבוצה. עדיין לא ברור החלוץ בן ה-32 יערוך את הופעת הבכורה כבר מחר נגד נוטינגהאם פורסט, אך מה שבטוח הוא שהחלוץ מאושר שכל הסאגה מאחוריו. בראיון לתוכנית הספורט של איציק יצחקי ושייע פייגנבוים ב-90FM, מספר החלוץ על תקופת ההמתנה הלא פשוטה, על הסיבות שגרמו לו להגיע לצ'רלטון ועל המטרות לקראת העונה הקרובה.

מועדון חדש: "תמיד במעבר יש שוב את התשוקה והמוטיבצייה להוכיח, אתגר חדש מול העיניים. כשהגעתי לברייטון הגעתי לליגה שנייה והחלום היה להעפיל לפרמיירליג וזכיתי לחוות את העונה הראשונה בפרמיירליג ולאחר ארבע שנים מגיע השלב שאתה מרגיש – או.קיי, זה הזמן לשנות. בגיל שלי לא תמיד יש את האפשרות הזו ולשמחתי יכולתי להגיע למועדון גדול נוסף בצ'מפיונשיפ. אני שמח שכל הסיפור מאחוריי. זה עניין של זמן עד שאמצא את מקומי. אני רק מחכה להיכנס לעניינים, לקבל הזדמנות ולהוכיח את עצמי".

תקופת ההמתנה: "האמת שכן, היו ימים לא פשוטים, אני אסביר למה: זה לא רק כדורגל אלא עניין של משפחה, היינו כאן לקראת לידה שהייתה בשבוע שעבר. ברוך השם עברנו את זה בשלום וידענו שעוד שבוע מתחילות מסגרות ובתי ספר וגנים ואם זה לא היה יוצא לפועל היה עלינו לחפש מדינה חדשה. לשמחתי גם אשתי חזקה בדברים האלה והיא הרגיעה אותי ואמרה לי 'מה שיקרה – זה לטובה' ובדיעבד הבנתי שמה שקרה הוא הכי טוב – אנחנו נשארים באותו הבית. לא נאלצנו לעזוב את לונדון,אני אוכל לנסוע לאימונים. הכל הסתדר על הצד הטוב ביותר".


חמד במדי ברייטון. "צריך להתרענן לאחר ארבע שנים" (Gettyimages)

סטיב גלאן ראש הצוות המקצועי בצ'רלטון מחמיא לו: "הם התעניינו זמן רב, מתחילת הקיץ, בסוף המעבר יצא לפועל ברגע האחרון, אבל זה כיף לדעת שרוצים אותך ובונים עלייך כשחקן מרכזי".

מסוגל לשחזר את עונת הבכורה בברייטון: "זאת השאיפה. שנה שעברה ראיתי שהדברים לא הולכים לדברים שאני רוצה ולכן עזבתי ל-QPR. הפציעה שהשביתה אותי לשלושה חודשים שיבשה לי את התוכניות אבל אם אני מסתכל על המשחקים ששיחקתי ועל המספרים שלי אז אני חושב שהוכחתי שאני יכול להבקיע הרבה שערים בליגה הזו כשאני משחק קבוע. אני מכיר את הליגה הזו. החלום הכי גדול שלי הוא לשחזר את העונה החלומית עם עליית ליגה אבל אני חושב שהקבוצה נשארת צנועה למרות ההתחלה הטובה".

האם חשב על לחזור לישראל כשהמעבר לצ'רלטון היה תקוע: "לא, אני אגיד את האמת. מכבי חיפה בדקה וגם קבוצות אחרות אני מעדיף לא לציין. אני יכול להגיד שהייתה התעניינות כמו תמיד וזה מחמיא וכיף אבל כשאני מרגיש שאני רצוי פה ומסוגל לשחק ברמות הגבוהות ולחוות את זה אז אני לא ממהר לחזור. הייתי מגיע לליגה אחרת באירופה אם זה לא היה מסתדר פה באנגליה".


חמד במדי QPR. מרוצה מהיכולת שהפגין (Gettyimages)

על שון וייסמן: "בארץ אולי הוא לא זכה להערכה מספקת והוא לא פרץ ובינתיים הוכיח שהוא עשה את הצעד הנכון אבל חשוב שתהיה לו המשכיות. אני מאמין בו ומשוכנע שהוא יכול להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי