לוקאקו בביקורת על מנצ'סטר יונייטד: "חשבו שאנחנו טיפשים"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | אינטר, רשמי

החלוץ שעזב לאינטר דיבר על שלהי התקופה שלו בשדים האדומים, בראיון שהוקלט לפני המעבר: "היו הרבה שמועות, ואף אחד לא קם והשתיק אותן. כל החרא בתקשורת נמשך, אני לא אשאר במקום שבו לא רוצים אותי"

(גודל טקסט)

רומולו לוקאקו עבר במהלך הקיץ לאינטר, וביום שני הקרוב יפתח איתה את העונה נגד לצ'ה, אבל מסתבר שהוא לא השאיר את מנצ'סטר יונייטד לגמרי מאחוריו. באנגליה התפרסם אמש (רביעי) פרק של הפודקאסט "Lightharted" בהגשתו של כדורסלן העבר ג'וש הארט בו השתתף הבלגי – פרק שהוקלט לפני מעברו של החלוץ לאיטליה ובו ביקורות על התנהלות הקבוצה, ציטוטים מחדר ההלבשה של השדים האדומים ועוד.

"נאמרו הרבה דברים שגרמו לי להרגיש לא מוגן", סיפר לוקאקו, "הרגיש כאילו היו הרבה שמועות, 'רום עובר לשם', 'הם לא רוצים אותו', ואף אחד לא בא והשתיק אותן. זה נמשך שלושה או ארבעה שבועות. אני מחכה למישהו שיבוא ויפסיק את העניין, וזה לא קורה".

"היתה לי את השיחה עם ההנהלה, אמרתי להם שיהיה עדיף אם ניפרד. כשאתה לא יוצא להגן על שחקן שלך, שמועות מתחילות להתרוצץ. רק רציתי שמישהו יגיד 'רום הולך להילחם על המקום שלו', אבל זה לא קרה כבר ארבעה-חמישה חודשים. כולם אמרו רק 'הוא הולך לעזוב, לא מגיע לא להיות פה'. אז אוקיי, אני רוצה ללכת. אני יכול להילחם על המקום שלי, אבל אין לי למה להיות במקום שאנשים לא רוצים שאהיה בו".

לוקאקו במדי יונייטד.
לוקאקו במדי יונייטד. "גרמו לי להרגיש לא מוגן" (AFP)

"אם אתה שמח במקום כלשהו אתה תמצא דרך להישאר בו", הוסיף החלוץ, שלא הסתדר במערך של אולה גונאר סולשיאר, "זה לא משנה אם אתה על הספסל או בהרכב הפותח. אבל אף אחד לא אמר לי שזה המצב. אז חשבתי שבועיים-שלושה וניתחתי את את המצב, וכל החרא הזה שאומרים עליי בתקשורת נמשך. מי מדליף את זה? לא אני, לא הסוכן שלי. אני רואה את זה בטלפון שלי וזה מגיע משום מקום".

"אמרתי להם שזה לא טוב עבורי להישאר במקום שאני לא רצוי בו. אנחנו לא טיפשים. הם חושבים שאנחנו טיפשים, אבל אנחנו יודעים מי מדליף", סיים לוקאקו, "אמרתי להם שאי אפשר לעבוד ככה, ועדיף שאני אלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי