"ליברפול משחקת עם שלושה מקדימה, למה אנחנו לא?"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Michael Regan/Getty Images

לקראת הגעתה של ארסנל לאנפילד, אובמיאנג נתן המלצה לאמרי. פפה עשוי לפתוח לראשונה: "ייתכן שהוא יהיה מוכן לשחק יותר, אחליט על כך אחרי האימון המסכם" אמר המאמן, שגם המליץ למוסטפי ואלנני לעזוב

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

אחרי שני ניצחונות בפתיחת הפרמיירליג, על ניוקאסל וברנלי, ארסנל תתמודד עם אתגר הרבה יותר רציני כאשר תפגוש את ליברפול מחר (שבת, שידור ישיר בספורט1 החל מ-19:15) באצטדיון אנפילד. התבוסה 5:1 נגד יורגן קלופ וחניכיו הייתה אולי נקודת השפל בקדנציה של אונאי אמרי בלונדון והתותחנים לא ניצחו את אלופת אירופה בליגה מאז אפריל 2015. לרשותו של אמרי יעמדו במפגש הקרוב מסוט אוזיל וגרניט צ'אקה, שחזרו לאימונים השבוע, בעוד רוב הולדינג ואמיל סמית'-רואו ממשיכים להתאושש מפציעות ולא יהיו בסגל.

"אנפילד הוא אצטדיון גדול עם אווירה נפלאה", אמר המאמן לקראת המשחק, "אנחנו צריכים לבחון את עצמנו נגד קבוצות גדולות עם קהל גדול. אנחנו באים עם מוטיבציה לקראת האתגר הגדול, נידרש לבצע כמה שינויים טקטיים ביחס למשחק מול ברנלי. אנחנו להוטים לשחק ולראות באיזה מצב אנחנו כרגע".

על התוצאה הכואבת מהעונה שעברה: "כל עונה היא שונה. יש להם יתרון בגלל ההתקדמות שהם עשו בשנים האחרונות ובגלל האצטדיון הביתי, אבל זה לא רק נגדינו אלא נגד כולם. אנחנו צריכים לצאת לשם בתחושה שאנחנו יכולים להשיג את המטרה שלנו".

אונאי אמרי ינסה לפצות על התבוסה המשפילה מהעונה שעברה. (Gettyimages)

אונאי אמרי ינסה לפצות על התבוסה המשפילה מהעונה שעברה. (Gettyimages)

ניקולא פפה, הרכש היקר ביותר בתולדות ארסנל, עשוי לפתוח מחר לראשונה בהרכב: "הוא לא עשה איתנו את ההכנה, אבל הוא מתקדם ומרגיש יותר טוב. הוא שיחק רבע שעה נגד ניוקאסל ואז 45 דקות נגד ברנלי. ברמה האישית הוא הולך ומשתפר וייתכן שבשבת הוא יהיה מוכן לשחק יותר. אחליט על כך אחרי האימון ביום שישי".

מי שמצפה לשיתוף הפעולה עם הצרפתי הוא פייר אמריק אובמיאנג, שמאמין כי החיבור בין השניים יחד עם אלכסנדר לאקאזט עשוי לפרוח כמו במקרה של הטריו הקדמי בליברפול: "ראינו מאז העונה שעברה, הם משחקים עם שלושה מקדימה ועושים את זה טוב. למה אנחנו לא? אני חושב שאנחנו יכולים", אמר החלוץ, "פפה ואני מהירים כמו מאנה וסלאח, לאקא הוא שחקן שיודע לשמור על הכדור ויש לו טכניקה ברגליים, כמו פירמינו, אז אפשר להגיד שאנחנו קרובים לשם".

אובמיאנג משתוקק לשתף פעולה עמו. ניקולא פפה. (Michael Regan/Getty Images)
אובמיאנג משתוקק לשתף פעולה עמו. ניקולא פפה. (Michael Regan/Getty Images)

על המפגש עם הטריו המאיים של אלופת אירופה אמר אובמיאנג: "יהיה קשה נגדם. הם שחקנים נהדרים, תמיד הולכים קדימה ומנסים לכבוש ולבשל אחד לשני. זו אחת משלישיות ההתקפה הטובות בעולם".

שני שחקנים שלא נכללו בסגל לאף משחק עד כה הם שקודראן מוסטפי ומוחמד אלנני, להם אמרי המליץ לעזוב את המועדון: "הם מבינים את מצבם. אני רוצה ששחקנים יהיו שמחים כאן וכשהם לא שיחקו בשנה שעברה, הם לא היו שמחים. אני חושב שעדיף להם לעזוב לקבוצה שבה יקבלו תפקיד מרכזי ויהיו שמחים. הם שחקנים טובים מאוד, אבל כאן הם יקבלו פחות הזדמנויות מנסיבות כאלה ואחרות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי