צפו בתקציר: צמד לסרחיו אגוארו, מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 בבורנמות'

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Shaun Botterill/Getty Images

הקבוצה של פפ העפילה למקום השני על אף פייט יפה של המארחת. החלוץ כבש פעמיים (15,68), סטרלינג הוסיף (43), ו-ווילסון היה אחראי לשער היפה במשחק בבעיטה חופשה מדהימה לחיבורים. סילבה בישל שניים במשחקו ה-400

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הגיעה למשחק החוץ בבורנמות' קצת עצבנית לאחר התיקו האכזרי נגד טוטנהאם, כשהיא רואה את ליברפול פותחת פער גדול בצמרת הטבלה. אולם, הקבוצה של פפ גווארדיולה הצליחה להתגבר על המוקש ששמו בורנמות', שהשיגה ארבע נקודות משני מחזורי הפתיחה, בדרך לניצחון 1:3 שיקפיץ אותה למקום השני. זה הניצחון התשיעי של סיטי מול בורנמות' בתשעה משחקים עם יחס שערים מצטבר 28:4.


האלופה בשנתיים האחרונות פתחה בהרכב התקפי במיוחד עם אילקאי גונדואן כקשר אחורי בודד כשמקדימה שיחקו דויד סילבה (בהופעתו ה-400 בקבוצה), קווין דה בריינה (השחקן שהגיע ל-50 בישולים באנגליה במספר המשחקים הנמוך ביותר), והטריו ההתקפי הרגיל.


סרחיו אגוארו שפתח בחוד ההתקפה, המשיך את הכושר המעולה שלו כשכבש צמד (15 ו-64), גם ראחים סטרלינג הבקיע נגד היריבה האהובה עליו (תשעה שערים בפרמיירליג), כשהשער היפה במשחק הגיע דווקא מצד האורחת. הארי ווילסון עלה מהספסל בדקה ה-36 ועמוק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הותיר לבורנמות' תקווה עם בעיטה חופשית מדהימה לחיבורים (45+3) אך למרות דקות טובות בפתיחת המחצית השנייה, הסיטיזנס היו גדולים על הקבוצה של אדי האווי. בעוד שישה ימים תארח סיטי את ברייטון בביתה בעוד בורנמות' תחפש נקודות במגרש של לסטר.




הארי רדנאפ ופפ גווארדיולה ( GLYN KIRK/AFP/Getty Images)



שחקני בורנמות' מרוכזים לפני המשחק (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)


הרכבים
בורנמות': ארון רמסדייל, צ'רלי דניאלס (הארי ווילסון, 36), כריס מפאם, נת'ן אקה, סטיב קוק, אדם סמית' (ג'ורדן אייב, 69), ג'פרסון לרמה, פיליפ בילינג, ראיין פרייזר, ג'ושוע קינג, קאלום ווילסון (דומיניק סולאנקה, 69)


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, אולכסנדר זינצ'נקו, איימריק לאפורט, ניקולס אוטמנדי, קייל ווקר (ז'ואאו קאנסלו, 90), אילקאי גונדואן (רודרי, 58), דויד סילבה, קווין דה בריינה, ברנרדו סילבה (ריאד מחרז, 79), ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.


מהלך המשחק:
דקה 1 – המצב הראשון היה שייך דווקא למארחת: ג'ושוע קינג חטף כדור לקווין דה בריינה, התקדם ובעט מחוץ לרחבה היישר לידיו של השוער אדרסון.


דקה 7 – סיטי מתקרבת לשער ראשון – סטרלינג שלח מסירה נהדרת מצד שמאל וברנרדו סילבה בעט ממש ליד הקורה.


דקה 13 – כדור ארוך לעבר החלוץ קאלום ווילסון, אדרסון מאחר ומכשיל אותו בצד ימין ומקבל כרטיס צהוב. סיטי הסתדרה עם המצב הנייח.



הופעה מספר 400. דויד סילבה (Mike Hewitt/Getty Images)


דקה 15 – מנצ'סטר סיטי עולה ל-0:1! האלופה עשתה הכל מהר ולאורחת לא היו תשובות. משחק מסירות נפלא של הקבוצה של פפ הסתיים בכדור רוחב של זינצ'נקו, הבעיטה של דה בריינה נהדפה על ידי ההגנה אך אגוארו היה במקום הנכון בזמן הנכון וכבש שער קל (שלישי שלו העונה). לראשונה אגוארו כובש בשלושת מחזורי הפתיחה באנגליה. מעבר לכך, קווין דה בריינה הפך לשחקן שהגיע הכי מהר ל-50 בישולים בליגה האנגלית – 123 משחקים בלבד.


דקה 20 – הלחץ של האלופה נמשך, מצד לצד. והפעם דויד סילבה בעט מהאוויר וסחט הצלה גדולה מהשוער ארון רמסדייל.



סרחיו אגוארו חוגג (Shaun Botterill/Getty Images)





דקה 37 – המארחת כמעט חזרה משום מקום כאשר הבלם נת'ן אקה כמעט הבקיע לאחר כדור קרן אך פגש את הכדור חלש מדי ואדרסון קלט.


דקה 39 – אדם סמית' הגיע להזדמנות ענקית בתוך הרחבה לאחר שגיאה נוראית של ניקולס אוטמנדי שהשאיר את הכדור בחזה לשוער שלו, למזלו אדרסון הדף את הבעיטה החזקה עם הראש!


דקה 43 – מנצ'סטר סיטי עולה ליתרון 0:2! דויד סילבה שלח מסירה נפלאה לסטרלינג שכבש בקלילות מול השוער. האנגלי הגיע לחמישה שערי ליגה בשלושה מחזורים בלבד והשתווה לטימו פוקי. 



ראחים סטרלינג חוגג עם ברנרדו סילבה (Shaun Botterill/Getty Images)


דקה 48 – רגע לפני המחצית, בורנמות' מצמקת ל-1:2! המחליף הארי ווילסון שלח בעיטה חופשית מדהימה אל בין החיבורים של אדרסון.


דקה 51 – סיטי כמעט חזרה להוביל בשני שערים – ברנרדו הרים לרחבה והבלם לאפורט עלה נהדר אך נגח מעל השער.



השער הנפלא של הארי ווילסון (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)


דקה 50 – מצב כפול לסיטי! סילבה החמיץ מתוך הרחבה אחרי מסירה של זינצ'נקו ובהמשך סטרלינג היה קרוב לכבוש בנגיחה אבל שחקני ההגנה התאבדו על הכדור והרחיקו לקרן.


דקה 52 – קאלום ווילסון רשם החמצה ענקית באחד על אחד מול אדרסון.


דקה 53 – שיתוף פעולה נהדר בין אגוארו ודה בריינה הסתיים בבעיטה של הבלגי החוצה ליד הקורה.



שחקני בורנמות' חוגגים עם ווילסון (Mike Hewitt/Getty Images)


דקה 55 – בורנמות' ממשיכה לתקוף ואדרסון יצא נהדר להגבהה לרחבה והדף החוצה לפני שווילסון יגיע.


דקה 58 – גווארדיולה מבצע חילוף הגנתי כשמכניס את רודרי במקומו של גונדואן כדי שיחזק את האמצע וימנע את ההתקפות המהירות של היריבה.


דקה 61 – החלטה מעוררת מחלוקת: השופט ניגש להסתייע במערכת ה-VAR והיה נראה שלרמה דרך על הרגל של דויד סילבה אלא שלבסוף השופט החליט שלא לשרוק.


דקה 64 – סיטי לא צריכה טובות: הוצאת חוץ של בורנמות' הסתיימה בדריבל של דויד סילבה, הכדור הגיע לאגוארו שדחק לרשת, 1:3 לסיטי.



רודרי חוגג עם סרחיו אגוארו (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)


דקה 91 – ז'ואאו קאנסלו עלה להופעת בכורה במדי מנצ'סטר סיטי במקומו של קייל ווקר.


דקה 93 – סולנקה המחליף היה יכול לצמק את התוצאה אבל אדרסון הגיב מצוין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי