פוצ'טינו: "אנחנו מחכים לראות מה יקרה עם אריקסן"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Catherine Ivill/Getty Images

אחרי ההפסד המביך 1:0 לניוקאסל, טען מנג'ר טוטנהאם: "אף אחד לא היה מדבר עליו אם היינו מנצחים, אנו בסיטואציה לא פשוטה ודברים יהיו ברורים אחרי סגירת חלון ההעברות". וגם: המאזן העגום של התרנגולים ב-2019

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

ניוקאסל ללא צל של ספק הייתה אחת הקבוצות שהתנהלותן הקיץ הפכה אותה למועמדת חזקה מאוד לרדת לצ'מפיונשיפ ובשני מחזורי פתיחת הפרמיירליג היא בהחלט הצליחה להוכיח שזו אפשרות ריאלית בעקבות 1:0 ביתי לארסנל ו-3:1 לעולה החדשה נוריץ', אבל אתמול (ראשון) הגיעה תגובה של המגפייז לביקורות ולשני ההפסדים בדמות 0:1 כמעט סנסציוני בלונדון על חשבון טוטנהאם.

התרנגולים של מאוריסיו פוצ'טינו, דווקא בקיץ בו הגיעו שחקני רכש אחרי שנה וחצי שהדבר לא קרה, בקושי ניצחו את אסטון וילה במחזור הראשון, על אף שלוח התוצאות הראה 1:3 בסיום, אבל בשבוע שעבר השתיקו ובצדק את הביקורות עם 2:2 במנצ'סטר נגד סיטי – כך שאף אחד אפילו לא דמיין שהם לא יצליחו להכניע את השוער מרטין דוברבקה בשער ניוקאסל.

מי שהיה חסר מאוד בקישור של טוטנהאם היה הדני כריסטיאן אריקסן, ששוב ישב על הספסל לנוכח האפשרות שיעזוב את המועדון. אריקסן מסיים את חוזהו בתום העונה, כך שיוכל לעזוב ללא תמורה ב-2020, ופוצ'טינו אישר שעתידו בלונדון רחוק מלהיות ברור: "אנחנו מחכים לראות מה יקרה", אמר המנג'ר לקראת סגירת חלון ההעברות בעוד שבוע בדיוק, "זו לא סיטואציה פשוטה. כשהחלון יינעל דברים יהיו ברורים".

טוטנהאם החזיקה בכדור לא פחות מ-80 אחוז מהזמן, אבל ה-VAR לא סייע, הארי קיין ולוקאס מורה החמיצו וגם חזרת יונג מין סון מהשעיה לא נתנה את אותותיה. "כשאתה מפסיד, תמיד אלו שלא משחקים הם הכי טובים", המשיך פוצ'טינו כשנשאל אם לא היה עדיף לפתוח עם אריקסן, "ניצחנו משחקים עם כריסטיאן וגם הפסדנו. אף אחד לא היה מדבר על שמות כאלה ואחרים אם היינו מנצחים 0:3, אבל אני מקבל את זה. אני גם לא יכול להאשים את העובדה שחלון ההעברות פתוח (מחוץ לאנגליה) בכך שלא ניצחנו. אהיה שמח אחרי הדרבי נגד ארסנל ביום ראשון, אחריו החלון ייסגר".


לו צ'לסו וסון. הרכש והקשר ששב מהשעיה 

למעשה מדובר במעין המשך ישיר מהעונה שעברה – אמנם טוטנהאם סיימה את עונת 2018/19 בגמר ליגת האלופות בו נכנעה לליברפול, אבל בפרמיירליג מאז חודש פברואר היא עם 15 נקודות מ-15 משחקים: שמונה הפסדים, ארבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. 

מן העבר השני, היה זה המנג'ר סטיב ברוס שראה הרכש היקר בתולדות המגפייז, ג'ואלינטון, מעניק לו את ניצחון הבכורה ואולי משתיק מעט את הביקורות הקשות על תפקוד המועדון תחתיו: "היינו צריכים להרגיע את הרוחות. אחרי שני משחקים קשה לקבל ביקורות ואני מקווה שהניצחון הזה יעניק לנו קצת זמן של שקט. אנחנו יכולים להגיב לביקורות רק עם ניצחונות. אישית ניהלתי מעל 900 משחקים בקריירה ואני חושב שמגיע לי מעט כבוד, אבל כנראה שלא משנה מי היה מחליף את רפא בניטס, הוא היה חוטף".


לוקאס מורה. החמצה מזעזעת רגע לפני הסיום (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי