הפתעה ענקית בגביע הליגה: קרולי מהליגה הרביעית הדיחה את נוריץ'

קרולי
ברילי לובאלה | Mike Hewitt/Getty Images

"הקנריות" נכנעו 1:0 ליריבה הצנועה, ברילי לובאלה הימם בדקה ה-17. גם קריסטל פאלאס הופתעה על ידי קולצ'סטר מאותה הליגה, שניצחה אותה בפנדלים. ווסטהאם, ווטפורד ואסטון וילה עלו לשלב הבא

(גודל טקסט)
משחקי הסיבוב הראשון של גביע הליגה האנגלי התקיימו הלילה (שלישי) בנוכחות שבע קבוצות מהפרמיירליג, שאחת מהן הייתה קורבן לסנסציה ענקית – נוריץ' סיטי, שהודחה במפתיע על ידי קרולי טאון מהליגה הרביעית. ווסטהאם דילגה מעל ניופורט קאונטי, סאות'המפטון גברה על פולהאם באחד המפגשים הצמודים של הערב, אסטון וילה הביסה את קרו וגם ווטפורד ושפילד עלו לשלב הבא.


קרולי טאון – נוריץ' סיטי 0:1
רק בשבת האחרונה "הקנריות" נתנו פייט אדיר לצ'לסי וחזרו פעמיים מפיגור נגדה לפני שנכנעו, אך הערב הם לא הצליחו לנצח קרולי הקטנה, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות בלבד מתוך חמישה משחקים בליגה, כשגם השחקן הלוהט בפרמיירליג, טימו פוקי שמוליך את טבלת הכובשים בצוותא עם ראחים סטרלינג, לא הצליח למנוע את המבוכה. ברילי לובאלה העניק לקבוצתו את הניצחון היוקרתי עם שער בדקה ה-17.


ניופורט קאונטי – ווסטהאם 2:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
לעומת נוריץ', הפטישים לא התקשו נגד היריבה שחולקת את הליגה עם קרולי טאון. ג'ק ווילשר כבש -לראשונה מאז ינואר 2018- בדקה ה-43 ופבלו פורנאלס, הספרדי שחיזק את הקבוצה של מנואל פלגריני הקיץ, הבקיע את שערו הראשון במועדון בדקה ה-65.


הפתעה ענקית. שחקני קרולי חוגגים בסיום. (Mike Hewitt/Getty Images)
הפתעה ענקית. שחקני קרולי חוגגים בסיום. (Mike Hewitt/Getty Images)


קריסטל פאלאס – קולצ'סטר 0:0 (5:4 בדו קרב פנדלים) 
ההפתעה השנייה של הערב. "הזגגים" גברו בצורה דרמטית על מנצ'סטר יונייטד במחזור הפרמיירליג האחרון, אבל את היריבה מהליגה הרביעית הם לא הצליחו לעבור. אחרי 90 דקות מאופסות, קולצ'סטר דייקה בגבורה בכל בעיטות העונשין, בעוד אנדרוס טאונסנד החמיץ את הבעיטה הראשונה של פאלאס.


פולהאם – סאות'המפטון 1:0

"הקדושים", ללא ראיין ברטרנד הפצוע, גברו על היריבה מלונדון שחזרה לליגת המשנה בעונה האחרונה אחרי שנה בלבד בפרמיירליג, בזכות שער של מייקל אובפמי בן ה-19 בדקה ה-57.


שחקני קולצ'סטר חוגגים לאחר הניצחון בפנדלים. (Bryn Lennon/Getty Images)
שחקני קולצ'סטר חוגגים לאחר הניצחון בפנדלים. (Bryn Lennon/Getty Images)


קרו – אסטון וילה 6:1
קבוצה נוספת מהליגה הרביעית פגשה את העולה החדשה לפרמיירליג, שלא ריחמה עליה כלל. אזרי קונסה פתח את הסכר בדקה הרביעית, קונור הוריהיין תרם את השני בדקה ה-24 והשלים צמד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. קינן דיוויס הצעיר הוסיף את הרביעי בדקה ה-69 ופרדריק גילברט הצטרף לחגיגה בדקה ה-76. ראיין ווינטל כבש את שער הכבוד של קרו שש דקות לסיום וג'ק גריליש המוכשר חתם את התוצאה בדקה ה-87.


בלקבורן רוברס – שפילד יונייטד 2:1
העולה השלישית לליגה הבכירה גברה על הקבוצה מהצ'מפיונשיפ. ריצ'ארד סטירמן כבש ראשון לזכות שפילד בדקה ה-32, אוליבר נורווד הכפיל (45+3). סם גלאגר צימק בדקה ה-72, אבל המארחים לא הצליחו למנוע את ההפסד.


שחקני אסטון וילה חוגגים את השער הראשון. (Nathan Stirk/Getty Images)
שחקני אסטון וילה חוגגים את השער הראשון שלהם. (Nathan Stirk/Getty Images)


ווטפורד – קובנטרי 0:3
איסמעילה סאר הסנגלי כבש את שערו הראשון במדי "הצרעות" בדקה ה-37. דריל יאנמאט הבקיע את השני בדקה ה-56 ושלוש עשרה דקות לאחר מכן אדלברטו פנארנדה קבע את תוצאת המשחק.


לידס – סטוק סיטי 2:2 (5:4 בדו קרב פנדלים)
האורחת פתחה את העונה בליגת המשנה בצורה נוראית וניצבת כרגע במקום האחרון, אך היא גברה הערב על הקבוצה של מרסלו ביילסה, שהגיעה עד לפלייאוף בעונה הקודמת ומתיימרת לעלות ליגה העונה. דני באת' (39) וסם ווקס העלו את סטוק ליתרון כפול במחצית הראשונה, אדוארד אנקטייה (67) והלדר קוסטה (81) החזירו את לידס למשחק, אבל בבעיטות ההכרעה ג'ק האריסון החמיץ את הפנדל האחרון ושלח את "הקדרים" לשלב הבא.


תוצאות נוספות

בריסטול רוברס – ברייטון 2:1

ברטון – מורקאמב 0:4

קארדיף – לוטון 3:0

גרימסבי – מאקלספילד 0:0 (הופסק)

נוטינגהאם פורסט – דרבי קאונטי 0:3

אוקספורד יונייטד – מילוול 2:2 (2:4 בפנדלים)

פליימות' – רדינג 4:2

פרסטון – האל סיטי 2:2 (4:5 בפנדלים)

רוצ'דייל – קרלייל 1:2

סאות'נד – דונס 4:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי