איברהימוביץ': "יכול לשחק באנגליה, אם יונייטד רוצה אותי אני כאן"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Gettyimages

השבדי של לוס אנג'לס גלאקסי התראיין לתקשורת האנגלית: "יש לי 33 תארים באירופה ואני מקווה שאוכל להשיג משהו כאן. וחשף: "אני מדבר עם פוגבה הרבה ונותן לו המון עצות"

(גודל טקסט)
זלאטן איברהימוביץ' ממשיך לככב בלוס אנג'לס גלאקסי. השבדי שיחגוג עוד חודש וחצי יום הולדת 38 נמצא במקום השני בטבלת כובשי השערים ב-MLS עם 22 שערים כאשר רק קרלוס ולה המקסיקני מקדים אותו.


החלוץ הוותיק התראיין היום (רביעי) ל'סאן' והוא עדיין מאמין שהוא יכול לתרום לקבוצתו הקודמת מנצ'סטר יונייטד: "אני עדיין יכול לשחק בפרמיירליג, אם מנצ'סטר יונייטד רוצה אותי אני כאן. אבל אני כרגע שייך ללוס אנג'לס גלאקסי, מצטער. יש לי 33 תארים באירופה ואני מקווה שאוכל להשיג משהו כאן ואז נראה היכן ההרפתקה שלי תסתיים".


השחקן דיבר גם על המשחקים האחרונים של מנצ'סטר יונייטד: "ראיתי את המשחק האחרון, זה היה חוסר מזל, אם הם היו כובשים את הפנדל הסיפור היה אחר לגמרי. אבל כאשר משחקים באנגליה זה לא נגמר עד שזה לא נגמר".




לסיום דיבר איברהימוביץ' על חברו הטוב פול פוגבה שרצה לעזוב את הקבוצה בקיץ אך בכל זאת נשאר בשורות השדים האדומים: "אני מדבר איתו הרבה ונותן לו עצות, אבל אני לא משתף אתכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי