צפו: יונייטד מעדה מחזור שלישי ברציפות, 1:1 אצל סאות'המפטון

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

למרות שער יתרון מוקדם של דניאל ג'יימס (10), השדים האדומים לא הצליחו לנצל את הדקות הטובות כדי לגמור את המשחק ומעדו פעם נוספת. וסטרגארד השווה בדקה ה-58 והעניק ל"קדושים" נקודה מכובדת

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) ובמשחק הראשון שלו מנצ'סטר יונייטד רשמה שבוע שלישי ברציפות ללא ניצחון, כשסיימה בתיקו 1:1 נגד סאות'המפטון. השדים האדומים רצו להתאושש משתי המעידות הקודמות, התיקו נגד וולבס וההפסד הדרמטי לקריסטל פאלאס, אבל כשלו במשימה פעם נוספת למרות היותם הקבוצה העדיפה על המגרש.

דניאל ג'יימס העלה את קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר ליתרון כבר בדקה העשירית עם שערו השלישי העונה – כמות זהה לזו שאותה כבש בכל העונה שעברה בליגת המשנה. יונייטד שלטה לאורך רוב המחצית הראשונה, אך לא הצליחה לנצל את הדקות הטובות כדי להגדיל את היתרון וגם ב-20 הדקות האחרונות, שבהן שיחקה עם שחקן אחד יותר בעקבות הרחקתו של קווין דאנסו, היא לא השכילה למצוא את הרשת. האדומים ייצאו לפגרת הנבחרות עם מאזן של 5 נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות והרבה סיבות לדאגה.

"הקדושים", שניצחו לראשונה בשבוע שעבר עם 0:2 על ברייטון, עמדו בכבוד נגד יריבה עדיפה והגיעו ללא מעט הזדמנויות בעצמם. אחרי שירדו להפסקה בפיגור, הם חזרו מחדר ההלבשה נחושים הרבה יותר והפעילו לחץ גדול שהשתלם יחסית במהרה, כאשר דאנסו מצא את הראש של וסטרגארד הענק, שהשווה ל-1:1 בנגיחה. לאחר השער המארחים התעסקו בעיקר בלהדוף את הלחץ של יונייטד והצליחו לצאת עם נקודה מכובדת. בעוד שבועיים הם ינסו להשיג את ניצחונם השני העונה, כשיתארחו אצל שפילד.


גם סר אלכס פרגוסון יושב ביציע ויכול לחייך בינתיים. (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)
סר אלכס פרגוסון ישב ביציע וצפה במעידה נוספת של יונייטד. (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)



מהלך המשחק
המארחים הפעילו לחץ גדול בפתיחה ובדקה ה-7 התקפה יפה שלהם הסתיימה בניסיון של בופאל ממרחק, שחלף בצמוד לקורה. השוויון נשבר כבר בדקה העשירית, שבה מקטומיניי הפגין ראיית משחק מצוינת ובישל לג'יימס, שעם הרבה קור רוח בתוך הרחבה שלח את הבעיטה ישירות לחיבורים והעלה את קבוצתו ל-0:1.


יונייטד המשיכה לשלוט ובדקה ה-19 הגיעה למצב נוסף, שבסיומו ואן-ביסאקה חיפש את המסגרת אך בעט מעל המשקוף. שלוש דקות לאחר מכן ג'יימס ניסה להבקיע את השני שלו, אבל גאן הדף בקלות. חניכיו של סולשיאר המשיכו להיות עדיפים למרות ניסיונותיהם של "הקדושים" לחזור למשחק, אבל התוצאה נותרה בעינה עד הירידה להפסקה.


מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון מהיר מרגליו של דניאל ג'יימס. (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים את שער היתרון של ג'יימס, שלא הספיק לניצחון. (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)


מרכוס ראשפורד הגיע להזדמנות טובה ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, אבל סיים בצורה נרפית אל מול השוער. בדקה ה-55, שיתוף פעולה יפה בין וורד-פראוז לבופאל סידר לאדאמס מצב מצוין, אבל החלוץ בעט רע מאוד. שלוש דקות לאחר מכן, כדור קרן הגיע לראשו של אינגס שנגח נהדר, אבל דה חאה הדף. ההתקפה נמשכה, דאנסו הגביע פעם נוספת ווסטרגארד עלה גבוה מעל לינדלוף כדי לנגוח את ה-1:1.


בדקה ה-73, דאנסו תיקל בחוזקה את מקטומיניי, מה שזיכה אותו בכרטיס צהוב שני והרחקה מהמשחק. מיד לאחר מכן ג'יימס איים על השער פעם נוספת, אבל גאן שוב עמד במקום. בדקה ה-86, גרינווד המחליף בעט ממרחק וסחט הדיפה מרשימה נוספת משוערם של "הקדושים" ובהמשך ההתקפה אשלי יאנג ניסה גם הוא מרחוק, אבל הכדור חלף קרוב לעמוד.


וסטרגארד חוגג את שער השוויון של סאות'המפטון. (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)
וסטרגארד חוגג את שער השוויון של סאות'המפטון. (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי