צפו: רישארליסון כבש צמד, אברטון השיגה 2:3 על וולבס

שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים | Jan Kruger/Getty Images

החלוץ הברזילאי להט (5, 80) והוביל את קבוצתו לניצחון יחד עם כיבוש של איוובי (12). סאיס (9) וחימנס (75) איזנו פעמיים, אך האורחת יצאה ללא נקודה. קן רשם בכורה בהרכב ובישל את השער הראשון, בולי הורחק (90)

קבוצות: אברטון וולבס
(גודל טקסט)
המחזור הרביעי של הפרמיירליג יינעל הערב (ראשון) עם הדרבי הגדול של צפון לונדון במשחק הביתי של ארסנל נגד טוטנהאם. עוד קודם לכן אברטון השיגה 2:3 ביתי וחשוב במיוחד על וולבס.


ארבטון – וולבס 2:3
שתי הקבוצות הגיעו ללא ניצחון במחזור הקודם וקיוו לשנות את המומנטום בפגרת הנבחרות בגודיסון פארק. וולבס בנוסף גם חיפשה ניצחון בכורה העונה בליגה. המשחק נפתח בסערה בשני המחנות, רישארליסון העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה החמישית בזכות בישול בכורה של מויזה קן שניצל שגיאה של רוי פטריסיו.


השוויון הגיע ארבע דקות מאוחר יותר, כדור רוחב של וולבס הגיע לשיימוס קולמן והאירי איבד את הכדור בסמוך לקו השער, רומיין סאיס ניצל את המעידה ודחק מקרוב. אכלס איוובי חתם תריסר דקות אדירות עם נגיחה חזקה לשער לאחר בישול של גילפי סיגורדסון.




הקצב נרגע מעט כדי ליצור דרמה מחודשת בדקות הסיום, כדור חוץ ארוך הגיע לראשו של ווילי בולי שמסר לראול חימנס שאיזן בפעם השנייה במשחק, אבל זה היה הערב של ארבטון ושל רישארליסון בפרט. הברזילאי שכבש את השער הראשון בהתמודדות חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-80 לאחר שהתרומם לכדור גובה של לוקה דין ונגח לפינה הימנית את שער הניצחון. בתוספת הזמן בולי הורחק בצהוב שני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי