פוצ'טינו: "אריקסן כנראה יישאר". הרשת לעגה לצלילה של קיין

מאוריסיו פוצ'טינו עם כריסטיאן אריקסן
מאוריסיו פוצ'טינו עם כריסטיאן אריקסן | Catherine Ivill/Getty Images

מאמן טוטנהאם הבהיר את מעמדו של הקשר שהבקיע ב-2:2 נגד ארסנל: "ממחר ניישר קו, נצטרך לחכות. ההחלטה לפתוח איתו היתה טובה". החלוץ התעקש: "הבלם שלהם תיקל אותי", אוהדי ארסנל חשבו אחרת

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
גם ארסנל וגם טוטנהאם יצאו מאוכזבות מהתיקו 2:2 ביניהן אתמול (ראשון), אבל התרנגולים כנראה יותר. טוטנהאם הובילה בשני שערים עוד לפני סיום המחצית, אבל שוב סיימה ללא ניצחון באמירויות. למעשה, זהו משחק חוץ שמיני ברציפות ללא ניצחון עבור הקבוצה, שהשוותה בנתון הזה את שיא המועדון.


טוטנהאם, שרשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, תפתח בעוד פחות משלושה שבועות את העונה האירופית שלה במשחק חוץ קשה בהר הגעש ביוון נגד אולימפיאקוס, ונראה שלמאמן מאוריסיו פוצ'טינו יש עוד הרבה עבודה. פוצ'טינו אמר לאחר המשחק: "שיחקנו טוב מאוד, הצגנו משחק סולידי ויצרנו הרבה מצבים. המחצית הראשונה היתה 45 דקות מצוינות ואני קצת מתבייש שספגנו ממש לפני שהיא נגמרה".


הארגנטינאי התייחס למעמדו של כריסטיאן אריקסן, שכבש: "אני מניח שהוא יישאר אצלנו. ממחר (כשייסגר חלון ההעברות) ניישר קו עם כולם. הוא הציג יכולת נהדרת ועזר לנו הרבה, נצטרך לחכות ולראות מה יהיה איתו, אבל ההחלטה לשחק איתו היתה נכונה". אריקסן כבש את שערו ה-50 בפרמיירליג, הדני הראשון שמגיע למספר הזה.


קיין חוגג עם חבריו לקבוצה.
קיין חוגג עם חבריו לקבוצה. "זמן לנבחרת" (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)


גם קיין כבש, וגם הוא סיפק נתון יפה – ב-10 משחקים נגד ארסנל הוא כבש 10 שערים, מתוכם חמישה בפנדל. זהו גם הפנדל ה-12 ברציפות שהחלוץ המוערך כובש. קיין אמר לאחר המשחק: "היינו יכולים לעשות יותר אבל ניקח את הנקודה ונמשיך הלאה. זמן לנבחרת אנגליה".


"חבל שלא יכולנו לנצח", הוסיף חלוץ הנבחרת, "אבל הפרמיירליג היא תחרות קשוחה, ואם אתה לא מחסל קבוצה כמה שיותר מוקדם היא תחזור".


קיין שלל את הטענות כי הוא צלל כשסוקרטיס התנגש בו באחת המתפרצות שלו. "הבלם שלהם תיקל אותי בלי הרבה עדינות, כנראה מתוך עייפות. אם היינו רחוקים מהשער הוא היה מקבל על זה שריקה, אבל בתוך הרחבה השופט כנראה חשב שאני מנסה לסחוט פנדל".


אוהדי ארסנל, אגב, חשבו אחרת, והרשת התמלאה בציוצים הלועגים לקיין ולצלילה שלו מול סוקרטיס.














מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי