Sport1 Banner

ארסן ונגר: "אני רוצה לשוב לקווים, הייתי צריך לקחת מרחק"

ארסן ונגר
ארסן ונגר | Gettyimages

הצרפתי מתגעגע לארסנל ולתפקידו כמנג'ר, ובראיון ל-ESPN סיפר על הקשיים שעוברים עליו: "אני לא יכול לחיות עם העובדה שלעולם לא אאמן שוב", ועל האפשרות שישוב למועדון אותו אימן במשך 22 שנים והפעם כחבר הנהלה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסן ונגר מתחיל עונה שנייה מחוץ למגרשים. למרות הביקורות שספג בשנים האחרונות, הוא חווה הצלחות רבות בצפון לונדון ובעיני רבים שינה את הכדורגל האנגלי מן הקצה אל הקצה. מנג'ר ארסנל לשעבר, ממש כמו ילד שעוזב את משפחתו, מתגעגע לדשא ולמועדון בו הרגיש בבית: "אני לא יכול לחיות עם העובדה שלעולם לא אאמן שוב, אני נואש לחזור לעמוד על הקווים".

הקריירה של ונגר בממלכה ידעה הרבה עליות ומורדות. לצד החדשנות שהביא לקבוצה והתארים שהשיג, הוא לא נחל הצלחות במסגרת אירופית ולא הצליח לזכות בכתר באנגליה מאז 2004. כעת הוא משמש כפרשן בטלוויזיה באנגלית ולאחרונה אמר שהוא צפוי לחזור לתפקיד בהנהלת התותחנים בינואר הקרוב: "אני יכול ללכת לעמדת ביניים, אבל היית שמח לחוות עוד פעם אחת את עוצמת התחרות כמאמן".

בנוסף, סיפר על הקושי שהוא חווה מאז שעזב את ארסנל, המועדון בו זכה בשלושה תארי פרמיירליג ושבעה גביעים: "מעולם לא הרגשתי שאני יכול לחיות ללא ארסנל ולהיות מנותק מהמועדון. הייתי צריך לשמור על מרחק כדי להיות חיובי, לפעמים כל אחד יכול להיות מעט שלילי, כי אין לך את אותה התרגשות יותר, אבל אני מאוד שמח ששרדתי את המצב".

ארסן ונגר. מתגעגע לתחושות על הדשא(AFP)
ארסן ונגר. מתגעגע לתחושות על הדשא (AFP)

עוד באותו נושא: ארסן ונגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי