פאולר הגן על סלאח: "מי שמבקר אותו ראה כדורגל?"

מוחמד סלאח, סאדיו מאנה
מוחמד סלאח, סאדיו מאנה | Catherine Ivill/Getty Images

התקרית בין הפנומן המצרי של ליברפול למאנה עדיין מככבת בממלכה, חלוץ העבר של המייטירדס טען: "חלוץ שרואה את השער צריך לנסות להבקיע. זה שטויות לומר שהוא מקנא בסאדיו, מה לעזאזל אנשים רוצים?"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
ליברפול יצאה לפגרה כשהיא הקבוצה היחידה בפרמיירליג עם מאזן מושלם אחרי ארבעה מחזורים, אבל ה-0:3 על ברנלי לפני משחקי הנבחרות עדיין בכותרות. כזכור, הניצחון הקליל של המייטירדס יצר מעין סערה, לאחר שמוחמד סלאח ניסה להבקיע במקום למסור לסאדיו מאנה שהיה לבדו מול שער ריק – והסנגלי, שהוחלף מיד אחר כך, לא הצליח להסתיר את זעמו על המצרי וגם אמר זאת למנג'ר יורגן קלופ.


קלופ טען לאחר המשחק ש"לא מדובר בעניין משמעותי", אבל כנראה שפגרת הנבחרות הארוכה עושה את שלה ובממלכה ממשיכים להתעסק במהלך האנוכי של סלאח. רק אתמול טען ארסן ונגר ש"סלאח יכול להשתוות למסי אם יפסיק להיות אנוכי" בין שלל הביקורות, אבל הבוקר דווקא זכה סלאח לעידוד מכוכב העבר של ליברפול, החלוץ רובי פאולר.


סלאח, שכידוע מספריו בליברפול פשוט מופלאים – 74 שערים ב-110 הופעות בכל המסגרות – זכה לתמיכה מפאולר: "כולם מדברים על כך שסלאח היה חמדן והתנהגותו יכולה להרוס את הקבוצה, אבל אני לא יודע אם אלו אנשים שראו כדורגל לפני כן. אתה לא יכול להיות מהכובשים הטובים בעולם אם אתה לא מאמין בעצמך שאתה יכול להבקיע. זה מה שכובשי שערים עושים – בועטים לשער. הם מתאמנים לשם כך כל השבוע, מנסים ללמוד להבקיע מכל זווית ותמיד מאמינים בסיכוי שלהם לכבוש, גם אם זה מ-40 מטר".


Mane was extremely angry with Salah, never seen him this way pic.twitter.com/YWUTCGtabL

— Bambam (@DirectorOfSale3) August 31, 2019


עוד אמר פאולר: "אני מסתכל על המספרים של סלאח והם מראים לי שהוא ימשיך לנהוג באותה הדרך. חלוץ תמיד יחשוב על כיבוש שערים, גם אם הוא יכול למסור. אתה לא מבקיע כל כך הרבה שערים אם אתה לא מתנהג במה שהם מכנים 'אנוכיות'. אבל מה לעזאזל הם רוצים? הם רוצים שהוא יהיה כובש מצטיין או אחד שמחפש למסור במקום להמשיך להבקיע? אי אפשר שהוא יהיה גם וגם.


"גם שמעתי אנשים שאומרים שהוא לא מסר למאנה כי הוא מקנא לו, זה בכלל שטויות. אם מישהו היה יכול לעצור את המשחק כדי ששחקן יחשוב לפני כל מהלך, הוא כנראה היה השחקן הכי טוב אי פעם. אז כן, סלאח יכול להיות אנוכי כשהוא רואה הזדמנות להבקיע, זה מה שהופך אותו למלך שערים. מאנה יודע את כל זה ופשוט נותר מתוסכל כי הוחלף אחרי זה", סיכם פאולר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי