אברהם: "מקווה שזו העונה שלי", למפארד: "אמשיך עם הצעירים"

תמי אברהם
תמי אברהם | Clive Mason/Getty Images

החלוץ בן ה-21 כבש שלושער ב-2:5 של צ'לסי על וולבס והצליח להשוות ציון דרך שרק כריסטיאנו רונאלדו ודלה עלי רשמו, המנג'ר פירגן: "אני מאושר במיוחד בשביל טומורי". הזאבים בדרך לשבועיים קריטיים אחרי התבוסה

קבוצות: צ'לסי וולבס
(גודל טקסט)

צ'לסי הבקיעה 11 שערים העונה בחמישה מחזורים פרמיירליג, כמעט מחציתם היו אתמול (שבת) בניצחון המדהים 2:5 בחוץ על וולבס, אבל מה שבאמת מדהים הוא שכל כובשי השערים הם שחקני המחלקות הצעירות של הבלוז: פיקאיו טומורי כבש אתמול לראשונה, מייסון מאונט הבקיע אתמול בדקה ה-96 את שערו השלישי והמבקיע השלישי הוא החלוץ בן ה-21 תמי אברהם שבזכות השלושער אתמול העלה את מאזנו לשבעה שערים.

צ'לסי, כזכור, פתחה את העונה ב-4:0 משפיל באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד ולאחר מכן מעדה ב-1:1 ביתי נגד לסטר, אבל בשלושת המשחקים האחרונים הבקיעה לפחות שני שערים למשחק. הבעיה שלה, דבר שקרה לה גם אתמול, היא גם ספיגת שני שערים בכל אחד משלושת המחזורים האחרונים. למזלו של פרנק למפארד, בנוריץ' היא הבקיעה שלישייה ואתמול חמישייה, כך שלמרות ההגנה החלשה היא עם 8 נקודות מ-15 אפשריות.

אברהם למעשה כבש אתמול את פסגת מלך שערי הפרמיירליג, סרחיו אגוארו השתווה אליו כשכבש לאחר שעה קלה בהפסד של מנצ'סטר סיטי לנוריץ', וגם הפך לשחקן השלישי בגיל 21 או פחות שמבקיע שני שערים ומעלה בשלושה משחקים רצופים – לפניו עשו זאת כריסטיאנו רונאלדו ודלה עלי. כשהוחלף אברהם לקול שריקות בוז צורמות, הוא הניף לעבר היציע שלוש אצבעות – אחת לכל שער שכבש נגד וולבס. נזכיר גם כי הוא גם כבש לרשת הלא נכונה, אולם היה זה שער עצמי שלא באשמתו מפני שקפה הלף עליו את הכדור והוא פשוט עמד על קו השער, משמע היה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון.

אברהם וטומורי חוגגים (Clive Mason/Getty Images)

לאחר המשחק אמר אברהם: "אני מקווה שזו תהיה העונה שלי. עליי להמשיך לעבוד קשה ולתת הכל בכל אימון, כי בכל משחק אני רוצה להשתפר", אמר מי שבעונה שעברה כמושאל באסטון וילה חורר רשתות וסייע לה להעפיל מהצ'מפיונשיפ לליגה הבכירה. גם המנג'ר פרנק למפארד לא חסך במחמאות לחלוץ הראשון שלו בהיררכיה, לפני אוליבייה ז'ירו ומיצ'י באטשואי: "אני כל כך מאושר בשבילו. אני יודע כמה עובדים קשה באקדמיה שלנו ותמי הוא דוגמה נפלאה לכך, לשחקן שמראה תמיד כמה הוא רוצה להתקדם. שלושת השערים שלו היו שונים אחד מהשני וזה רק מראה את האיכויות שלו".

למפארד גם לא נותר אדיש ליכולת של טומורי, שאף היה הכובש הראשון במשחק: "אני שמח עבור כולם, אבל במיוחד בשבילו. הוא עובד כל כך קשה והדרך שהוא עשה היא אדירה. אני מנסה לתת הזדמנות לכולם, והם מבקיעים ומראים לי שאני צריך להמשיך איתם".

לעומת צ'לסי, וולבס שהשבוע גם תחל את דרכה בליגה האירופית, נמצאת לפני שבועיים קריטיים מאוד: אחרי שתתארח אצל קריסטל פאלאס החלשה, היא תפגוש את ווטפורד – הקבוצה היחידה שמתחתיה בטבלה נכון להבוקר. הזאבים גם לא הצליחו להוביל העונה אפילו פעם אחת ב-450 דקות של פרמיירליג, הקבוצה היחידה בליגה.


אברהם עם כדור המשחק. למפארד מקבל תמורה מהצעירים (GEOFF CADDICK/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי