דה חאה האריך חוזה ביונייטד: "פריבילגיה לשחק כאן"

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Michael Regan/Getty Images

לאחר סאגה ארוכה מאוד, השוער הספרדי חתם עד 2023 בשורות השדים האדומים וישתכר בחוזה עתק. "כבוד גדול עבורי להמשיך לשחק כאן. כל מה שאני רוצה זה לעזור לקבוצה לזכות בכל התארים שאני מאמין שהיא מסוגלת"

(גודל טקסט)
סאגה נוספת הגיע לסיומה בכדורגל האנגלי. מנצ'סטר יונייטד הודיע היום (שני) כי השוער הדויד דה חאה האריך את חוזהו במועדון וילבש את אפודת השוער של המועדון עד 2023, עם אופציה לעונה נוספת.


בשבועות האחרונים פורסם כי השדים האדומים הגישו לשוער הצעה כספית מחודשת והשוותה את משכורתו עם פול פוגבה, המשתכר הבכיר באולד טראפורד. נראה כי השוער לקח את החוזה החדש שהוצע לו במועדון. התקשורת האנגלית מדווחת כי ירוויח בין 350,000 ל-357,000 ליש"ט לשבוע, אשר יהפכו אותו לשוער המרוויח ביותר בעולם.


לאחר החתימה אמר הספרדי: "זו פריבילגיה לשחק כאן במשך שמונה שנים, וזה כבוד גדול עבורי להמשיך את הקריירה שלי במועדון כזה גדול. כשהגעתי לכאן לא האמנתי שאשחק כאן מעל ל-350 משחקים. עכשיו כשהעתיד שלו ברור, כל מה שאני רוצה זה לעזור לקבוצה לזכות בכל התארים שאני מאמין שהיא מסוגלת".





כזכור, השוער בן ה-28 עזב את אתלטיקו מדריד ב-2011 לטובת יונייטד, ובמדיה השלים זכייה באליפות אנגליה, בגביע האנגלי ובגביע הליגה. "כאחד מהשחקנים הוותיקים בסגל, אני רוצה לעזור לשחקנים הצעירים ולקדם אותם כמה שיותר על מנת שיבינו מה זה לשחק במנצ'סטר יונייטד. אני עדיין מרגיש כי יש לי המון מה להשיג כאן".


המאמן אולה גונאר סולשיאר הוסיף: "אני מרוצה מאוד מהעובדה שדויד הבטיח את עתידו במועדון. בשנים האחרונות הוא הוכיח שהוא מהשוערים הטובים בעולם וחלק מאוד חשוב בתכניות שלנו להחזיר את מנצ'סטר יונייטד למקום אליו היא שייכת. גם מחוץ למגרש הוא מראה איכויות גבוהות כאדם והוא מהווה בסיס מושלם לחלק ההגנתי שלנו".






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי