רגע לפני שובו למגרשים: הדסון אודוי האריך חוזה בצ'לסי

קאלום הדסון אודוי
קאלום הדסון אודוי | Gettyimages

הקשר בן ה-18, שצפוי לשוב בקרוב לאחר כחצי שנה, יישאר בסטמפורד ברידג' לפחות עד 2024: "אני כאן מגיל 8, רוצה לזכות בכמה שיותר תארים ולהבקיע כמה שיותר שערים". בשנה שעברה היה על סף מעבר לבאיירן

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בזמן שתמי אברהם, מייסון מאונט ושאר צעירי צ'לסי פורחים תחת פרנק למפארד – למעשה כל 11 שעריה של הבלוז העונה הובקעו על ידי שחקני מחלקת הנוער – הכוכב הצעיר הכי גדול שלה, קאלום הדסון אודוי, עוד מתאושש מפציעה ארוכה. השחקן שכבר זכה לשחק במדי נבחרת אנגליה הבוגרת נמצא ממש בימים האחרונים של תהליך ההחלמה, לפני שישוב לכר הדשא לאחר כחצי שנה, ולשמחתה של צ'לסי הוא יעשה זאת עם חוזה חדש שישאיר אותו בלונדון לפחות עד 2024.

באפריל נפצע הקשר בן ה-18, שבעונה שעברה רשם פריצה מטאורית ובנוסף לשתי הופעותיו עבור נבחרת שלוש האריות רשם לא פחות מ-24 הופעות בקבוצה של מאוריציו סארי. יכולתו הגבוהה והעובדה שחוזהו אמור היה להסתיים בקיץ 2020, הובילה להצעות עתק מקבוצות כמו באיירן מינכן וגם השחקן דרש לעזוב, אלא שצ'לסי, בעקבות איסור ההעברות שהוטל עליה, עשתה ככל שביכולתה כדי לשמור עליו במועדון והפציעה הקשה ממנה סבל היא שגם במידה מסוימת סייעה לבלוז' לסכם איתו על הישארותו לטווח ארוך בחוזה המוערך בכ-180 אלף ליש"ט לשבוע – מהחוזים הגבוהים בליגה.

לאחר החתימה אחר הדסון אודוי: "זה מרגיש נפלא לחתום על החוזה, חיכיתי זמן רב וכעת זה סגור ואני מאוד שמח. אני שחקן צ'לסי מגיל 8 וזה המועדון הכי נכון בשבילי גם עכשיו. אני רוצה לזכות בכמה שיותר תארים עם צ'לסי, לנצח כמה שיותר משחקים ולהבקיע כמה שיותר שערים. עכשיו אחרי שהכל סוכם, אני רק מחכה לחזור למגרש".


בקרוב הוא חוזר. הדסון אודוי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי