קלופ: "צ'לסי קבוצה מרגשת, היא מזכירה את דורטמונד שלי"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Catherine Ivill/Getty Images

רגע לפני שליברפול תגיע לסטמפורד ברידג' (ראשון ב-18:15, ספורט1), המנג'ר הגרמני החמיא לבלוז: "אברהם ומאונט שווים לפחות 60 מיליון ליש"ט. קאנטה נראה כאילו הוא יכול לשחק עוד 20 שנה". וגם: מצבת הפצועים

(גודל טקסט)
אחרי ששתיהן פתחו את שלב הבתים של לליגת האלופות עם הפסדים לא צפויים, צ'לסי וליברפול ינסו להתאושש כשיתמודדו זו מול זו במסגרת המשחק המרכזי של המחזור השישי בפרמיירליג (ראשון ב-18:15, שידור ישיר בספורט1).


"צ'לסי קבוצה ממש מרגשת, היא מזכירה לי את דורטמונד בתקופה שלי", החמיא מנג'ר ליברפול יורגן קלופ, שיגיע לסטמפורד ברידג' עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בחמישה מחזורים. "אנשים תמיד דיברו על כמה צעירה הייתה דורטמונד שלי, אבל השחקנים קיבלו את המקום בהרכב רק בגלל שהם הוכיחו את עצמם. הגיל לא שיחק אצלי תפקיד".


קלופ הוסיף: "צ'לסי הביאה את כריסטיאן פוליסיק ב-50 או 60 מיליון ליש"ט וכל השחקנים שמשחקים סביבו הם בעלי אותו ערך. תמי אברהם, למשל, הוא שחקן של 60 מיליון ליש"ט. מייסון מאונט הוא בטוח שחקן של 60 מיליון ליש"ט, אם לא יותר. קאלום הדסון אודוי כבר היה בסדר גודל הזה עוד לפני שהעונה החלה".



מחמאות מקלופ. תמי אברהם (Gettyimages)


העונש שחטפו הבלוז: "אם יש מועדון אחד בעולם שאיסור העברות לא פגע בו כל כך, כנראה שמדובר בצ'לסי. יש שם שחקנים כמו מתאו מתאו קובאצ'יץ', רוס בארקלי, ז'ורז'יניו וחבר'ה מנוסים יותר כמו וויליאן, פדרו, ז'ירו ואנגולו קאנטה שזה נראה כאילו הוא מסוגל לשחק עוד 20 שנה".


למרות העדיפות הברורה, ליברפול מתקשה במשחקי חוץ מול הגדולות וב-12 המשחקים האחרונים שלה נגד יריבות מהטופ שש מחוץ לאנפילד, היא ניצחה רק פעם אחת. מנצ'סטר סיטי, לעומת זאת, השיגה לא פחות משבעה ניצחונות באותו פרק זמן. קלופ הסביר: "היריבות הן איכותיות וזו אחת הסיבות לכך. יש דרכים שונות לנצח משחקי חוץ קשים, נצטרך למצוא אחת כזו ביום ראשון".


על הסיכויים: "אנחנו נגיע להשיג את התוצאה הטובה ביותר שאנחנו יכולים, אתה לא יכול לצאת למשחק חוץ נגד צ'לסי ולחשוב שהניצחון מובטח – זו קבוצה חזקה מידי בשביל שאגיד דבר  כזה. אני חושב שבשנת 2016 ניצחנו את כל הגדולות והיו לנו לא מעט בעיות. כיום אנחנו מצליחים הרבה יותר ומבינים שלא פחות חשוב לנצח את שאר המשחקים והיריבות".


מצבת הפצועים: "נבי קייטה התאמן היום לראשונה עם הקבוצה. אליסון מתקדם, אבל הוא עדיין מתאמן בנפרד והוא לא עומד לרשותי. לגבי אוריגי, אנחנו נצטרך לראות מה יהיה. אני חושב שזה לא סביר שהוא יהיה כשיר לצ'לסי, אבל למה שאשלול? מי יודע? אני לא יודע מה הצוות הרפואי יגיד. נראה",


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי