צפו: ניצחון ראשון אי פעם לבורנמות' על סאות'המפטון בסנט מארי

נייתן אקה
נייתן אקה | OLLY GREENWOOD / Contributor

פרמיירליג, מחזור שישי: הדובדבנים הרשימו עם 1:3 היסטורי בחוץ על הקדושים והשוו זמנית את מאזן הנקודות לזה של מנצ'סטר סיטי במקום השני

(גודל טקסט)
המחזור השישי בפרמיירליג יצא לדרך הערב (שישי) עם הניצחון השני ברציפות של בורנמות', שהשיגה 1:3 מרשים נגד סאות'המפטון ורשמה ניצחון חוץ ראשון אי פעם במגרש הביתי של יריבתה. הדובדבנים טיפסו זמנית למקום השלישי בטבלה עם מאזן נקודות זהה לזה של מנצ'סטר סיטי השנייה. הקדושים, שהגיעו להתמודדות לאחר שלושה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, נותרו ללא ניצחו בית העונה ונשארו לפחות באופן זמני במרכז הטבלה עם שבע נקודות.


בורנמות' קיוותה להמשיך במומנטום לאחר ה-1:3 על אברטון במחזור שעבר והמחצית הראשונה שלה הייתה נפלאה. כבר בדקה ה-10 האורחת עלתה ליתרון משער של הבלם נייתן אקה שהתרומם גבוה מעל כולם ונגח את שערו הראשון העונה. רבע שעה חלפה וג'ושוע קינג סיים התקפת מעבר נהדרת בהופעתו ה-150 במדי הקבוצה, אולם מערכת ה-VAR זיהתה עמדת נבדל והשער נפסל בצדק. בדקה ה-35 גם שופטי הווידאו לא הצליחו לסייע לסאות'המפטון, שספגה את השני לאחר מהלך קבוצתי פשוט נפלא של בורנמות' אותו סיים הארי ווילסון שהעלה את מאזנו לשלושה שערים העונה וקבע 0:2 מוצדק בהפסקה.


אחרי מחצית ראשונה אדירה, בורנמות' נעלמה מכר הדשא והלכה לאחור. סאות'המפוון הבינה שאין לה מה להפסיד ובדקה ה-49 היא הייתה קרובה לחזור לעניינים, אך ג'יימס וורד פראוס בעט מקרוב מעל המשקוף. ארבע דקות חלפו והמאחרת צימקה לאחר שצ'ה אדאמס הוכשל ברחבה ו-וורד פראוס דייק מהנקודה הלבנה והבקיע את שערו הראשון העונה בפרמיירליג. המארחת המשיכה להכתיב את הקצב וניסתה להשיג נקודה כמעט בכל דרך אפשרית, אבל לא הייתה יעילה מספיק ומי שהעניש עמוק בתוך תוספת הזמן הוא קאלום ווילסון שקבע 1:3 ענק לאחר שגיאה גסה בהגנה.

 



בספרד, אוסאסונה וריאל בטיס נפרדו ב-0:0 במשחק שפתח את המחזור החמישי.



באיטליה,קליארי השיגה 1:3 דרמטי על גנואה במשחק שפתח את המחזור הרביעי. ג'ובאני סימאונה העלה את המארחת ליתרון (46), כריסטיאן קוואמה איזן (83), אבל עצמי של כריסטיאן סאפטה (84) ושער נוסף של ז'ואאו פדרו (87) סידרו שלוש נקודות יקרות.


בצרפת, שטרסבורג חזרה מפיגור ביתי ל-1:2 על נאנט במשחק שפתח את המחזור השישי. קאליפה קוליבאלי העלה את האורחת ליתרון (28), אך דימיטרי לנארד (69) ופנדל של לודוביק אורקה (89) סידרו מהפך דרמטי בסיום.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי