פפ סימן את יורשו במנצ'סטר סיטי: "בטוח שהוא יצליח"

פפ גווארדיולה עם מיקל ארטטה
פפ גווארדיולה עם מיקל ארטטה | Gettyimages

המאמן הספרדי מאמין שעוזרו, מיקל ארטטה יתפוס את מקומו על הקווים באיתיחאד: "זה יקרה במוקדם או מאוחר. למרות גילו הצעיר הוא צבר ניסיון בקבוצות גדולות עם שחקנים גדולים"

(גודל טקסט)

מאמן העל של מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, בטוח שעוזרו מיקל ארטטה, יתפוס את מקומו על הקווים באיתיחאד בעתיד הקרוב. ארטטה שפרש ב-2016 ממשחק פעיל, הצטרף לצוות המקצועי של גווארדיולה ומאז הפך לאחד התקוות הגדולות בעולם מאמני הכדורגל. 

בקיץ 2018, ארטטה היה מועמד לאמן את ארסנל אחרי עזיבתו של ארסן ונגר, אך לבסוף אונאי אמרי זכה במשרה. אך לפי פפ, זמנו של ארטטה כמאמן ראשי מתקרב, ולדעתו הוא יהיה יורשו במנצ'סטר סיטי. 

במסיבת העיתונאים לפני המשחק נגד ווטפורד (16:50 בספורט1) אמר הספרדי: "אני די בטוח שהוא יתפוס את מקומי והוא יצליח. זה יקרה במוקדם או מאוחר, הוא מאמן צעיר, אבל הספיק לצבור ניסיון בקבוצות גדולות ובהתמודדות עם שחקנים גדולים" 


ארטטה זכה למחמאות: "הוא יהיה מאמן אדיר" (Getty Images)



פפ המשיך עם המחמאות: "יש לו מוסר עבודה מדהים, וכישרון מיוחד בניתוח מצבים ומציאות פיתרונות. דיברנו הרבה על הרגשות והאמונות שלו. הוא היה פליימייקר כשחקן ואני מאמין שזה השפיע על הדרך שבה הוא קורא את המשחק".

על המעבר מהמגרש לקווים אמר פפ: "הקשרים הכי טובים חושבים בכל רגע נתון על הצרכים של הקבוצה. הוא מומחה בזה. אם אתה מצליח לקרוא את המשחק כשחקן, אז כמאמן זה הרבה יותר קל".

ארטטה (37) שיחק 12 עונות במדי אברטון וארסנל בליגה האנגלית, ועבר בדרך גם בריאל סוסידאד, פריז סן ז'רמן וריינג'רס, לפני שפרש בתום 16 עונות משחק פעיל: "הוא מאושר כשאנחנו מנצחים וסובל כשלא. הוא בן אדם מדהים, עם ערכים מדהימים ותפיסת עולם חשובה לגבי איך חדר הלבשה צריך להיראות. הוא מבין את המשמעות של אחדות. אני מאמין שהוא יהיה מאמן אדיר בעתיד" סיכם פפ.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי