ברנרדו: "אשמור את כדור המשחק". אנגליה בטירוף מסיטי

ברנרדו סילבה חוגג
ברנרדו סילבה חוגג | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

הפורטוגלי שכבש שלושער ראשון בקריירה היה כוכב המשחק של הדאבליסטית שכבשה שמינייה: "הצגנו משחק מושלם". ב-"BBC" נכתב :" האלופה סיפקה תזכורת לאכזריות שלה בחלק הקדמי". כל השיאים בפנים

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי הוכיחה הערב (שבת) בערב רב שיאים, שכל מי שהפסיד אותה לאחר ההפסד המפתיע לנוריץ' – עשה טעות קשה. כבר לאחר 52 שניות כבש דויד סילבה את השער הראשון – במה שהיה השער הראשון ביותר העונה. בדקה ה-18 הראה לוח התוצאות על 0:5 – החמישייה המהירה בהיסטוריה בהמשך. הקבוצה של פפ גווארדיולה רמסה 0:8 את ווטפורד ורשמה את הניצחון הגבוה ב. היא הייתה רחוקה רק שער אחד מהניצחון הגבוה ביותר בפרמיירליג – 0:9 של מנצ'סטר יונייטד על איפסוויץ'. 


באנגליה נפעמו. ב-"BBC" נכתב: "סיטי קרעה את ווטפורד לגזרים כדי לקצץ את היתרון מליברפול. היא כבר שמה את ההשפלה מול נוריץ' מאחור עם הניצחון שלה בליגת האלופות אך סיפקה תזכורת גדולה לאכזריות והכוח ההתקפי שלה. האוהדים המשיכו לשיר ודרשו עוד שערים – לא לרחם". "מנצ'סטר סיטי הוציאה את כל הזעם", סיכמו ב"דיילי מייל". ב"סאן" נכתב: "זו הייתה התגובה המושלמת של סיטי על ההפסד במחזור הקודם, ווטפורד המסכנה נרמסה. לא היה לה סיכוי".

סרחיו אגוארו הגיע לציון דרך כשדייק בקלות מהנקודה הלבנה. זה היה שערו המאה בפרמיירליג באיתחאד והוא אחד משלושה שחקנים בלבד לאורך ההיסטוריה שכבשו מאה שערים במגרש בודד לטובת קבוצה אחת. מקדימים אותו רק ויין רוני (101) באולד טראפורד ותיירי הנרי (114) בהייבורי. שיא חשוב אפילו יותר שהשיג הארגנטינאי – אגוארו הוא השחקן היחיד בהיסטוריה שכבש בכל ששת מחזורי הפתיחה בפרמיירליג. הוא התנתק מחוסה אנטוניו רייס ו-ויין רוני שכבשו בחמישה משחקים.




ברנרדו סילבה שכבש שלושער ראשון בקריירה אמר: "שיחקנו בצורה שלא תיאמן בחצי השעה הראשונה. שלטנו בצורה מוחלטת וכבשה המון שערים. היה חשוב לנו לתת לקהל ליהנות לאחר ההפסד מול נוריץ'. לכל קבוצה יש רגעים טובים ורגעים רעים, הכי חשוב הוא איך אתה יודע להגיב. הוכחנו שאנחנו רוצים להילחם על כל התארים. לא רצינו להוריד את הרגל מהגז במחצית השנייה. מה אעשה עם כדור המשחק? אבקש מכל השחקנים שחיתמו, אשמור אותו במקום מיוחד בביתי בפורטוגל".


על דה בריינה: " הוא שחקן פנטסטי, כולם יודעים כמה הוא טוב כשהוא כשיר. הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה". הקשר סיפר ששוחח לאחר המשחק עם שחקני היריבה שהיו שבורים: "כדורגל הוא משחק קשה, ניצחתי יום 0:8 אבל הפסדתי גם בארבעה או חמישה שערים. אמרתי לשחקני ווטפורד שהם חייבים להמשיך הלאה".


פפ גווארדיולה סיכם: "כשאתה כובש בכל חמש ההזדמנויות הראשונות שלך זה מעיד על איכות השחקנים. הם לא הצליחו לכבוש מההזדמנויות שהיו להן בדקות הפתיחה. בדרך כלל כשאתה מוביל 0:5 במחצית לאחר מכן יש ירידת מתח, משחקים בצורה לא רצינית אבל היינו אגרסיביים מאוד. אנשים עדיין לא מבינים – עיתונאים, פרשנים, שחקני עבר – הפסדים הם חלק מהחיים. היריבות תמיד ראויות לכבוד. אותה הרגשה הייתה לי לאחר ההפסד לנוריץ' – מותר להפסיד, אבל הכי חשוב הוא איך אנחנו נגיב. יש לנו כמות אדירה של כישלון. השיא של יונייטד? לא ידעתי על כך. הם ראויים".

שחקני סיטי חוגגים. ערב בלתי נשכח (Alex Livesey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי