באנגליה קטלו: "טוטנהאם נראית רע וזקוקה לרענון גדול"

מאוריסיו פוצ'טינו, הארי קיין
מאוריסיו פוצ'טינו, הארי קיין | LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images

התרנגולים הפסידו משחק חוץ שלישי ברציפות בפרמיירליג לאחר שהובילו. ב"סקיי" נכתב: "זו לא תוצאה מקרית, יש סיבות לדאגה". פוצ'טינו התאכזב: "שלטנו במשחק והגיע לנו יותר אבל בכדורגל הכל מתהפך במהירות".

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
במחזור השני סחטה טוטנהאם תיקו 2:2 מול האלופה מנצ'סטר סיטי באיתחאד והעלתה את רף הציפיות, אלא שמאז היא ניצחה רק פעם אחת בארבעה מחזורים. התרנגולים הוליכו אתמול (שבת) במשחק החוץ נגד לסטר אך ספגו פעמיים ונכנעו 2:1. הקבוצה מלונדון כבר חשבה שעלתה ליתרון מבטיח של 0:2 אך מערכת ה-VAR פסלה את השער. זו הפעם השלישית ברציפות בה סיטי הובילה במחצית במשחק חוץ ולא ניצחה – דבר שלא קרה לה מאז 2008. בנוסף, היה זה משחק חוץ תשיעי ברציפות בו הספרס לא מנצחים – הרקורד השלילי ביותר מאז אפריל-דצמבר 2006 (עשרה משחקים).


מאוריסיו פוצ'טינו כעס בסיום: "שלטנו במשחק והגיע לנו הרבה יותר אבל זה הכדורגל, המומנטום מתהפך במהירות. חבל שלא שמרנו על התוצאה, הובלנו בכל משחק ותמיד קרה משהו עלינו להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר, אחרת יהיה לנו קשה לנצח משחקים, אבל יש לנו הרבה משחקים. אני תמיד אומר שלעתים ה-VAR מועיל ולפעמים הוא לרעתך. אי אפשר להתלונן לאחר מכן. לדעתי היינו טובים יותר אבל אני מאמין שללסטר תהיה עונה טובה מאוד, אני בוטח בברנדן רודג'רס".


באנגליה היו חלוקים. ב"דיילי מייל" נכתב: "מגוחך, ה-VAR עמד במרכז המשחק המצוין בין טוטנהאם ללסטר, התרנגולים כבר חשבו שהובילו אך השער של סרג' אורייר נפסל בגלל סנטימטרים". ב-"BBC" נכתב כי ה-VAR היה אכזרי עבור טוטנהאם שלא הצליחה להתאושש.




מנגד, ב"סקיי ספורט" נכתבה ביקורת על המאמן: "טוטנהאם נראית זקוקה לרענון גדול, קשה להאמין שהיא תהיה מסוגלת לשחזר את ההצלחה אשתקד. טוטנהאם בעבר הייתה אמיצה, אנרגטית ואופטימית. אי אפשר לומר שזו תוצאה מקרית, הספרד ניצחו רק פעמיים מ-14 משחקי החוץ האחרונים שלה. זו סיבה לדאגה".


היחיד שזכה למחמאות בצד התרנגולים הוא החלוץ הארי קיין. "למרות ההפסד הוא שוב הראה את הברק שלו עם שער נפלא, מראה שהוא לא מתכוון לעצור". החלוץ הבקיע כבר תשעה שערים השנה לקבוצתו ולנבחרת האנגלית. מעבר לכך, הוא כבש 13 שערי חוץ בפרמיירליג מאז פתיחת העונה שעברה – יותר מכל אחד. זה היה השער ה-13 שלו נגד השועלים ב-12 משחקים בכל המסגרות – יותר מכל יריבה אחרת. זו הנחמה של טוטנהאם – החלוץ והקפטן בכושר שיא.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי