צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד נכנעה 2:0 בחוץ מול ווסטהאם

הארי מגווייר, פרד, ג'סי לינגארד
שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים | Henry Browne/Getty Images

אחרי שני ניצחונות ברצף, השדים האדומים נראו רע נגד הפטישים והם עדיין ללא ניצחון חוץ. ירמולנקו כבש ראשון, קרסוול הכפיל עם בעיטה חופשית לחיבורים והלונדונים רשמו ניצחון שלישי העונה. 1:1 בין פאלאס לוולבס

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הגיעה היום (ראשון) לאצטדיון האולימפי הלונדון אחרי שני ניצחונות רצופים, על לסטר בליגה ועל אסטנה בליגה האירופית, אבל היא חזרה לבינוניות נגד ווסטהאם ונכנעה 2:0. השדים האדומים, שעדיין לא ניצחו מחוץ לאולד טראפורד העונה, התגעגעו לפול פוגבה ואנתוני מרסיאל ועוד איבדו במהלך המשחק את מרקוס ראשפורד שנפצע ולמעשה השאיר אותם ללא חלוץ שיביא את הישועה.

גם הפטישים, למרות שניצחו, לא הציגו כדורגל מרהיב במיוחד אבל לחצו יותר במהלך המחצית הראשונה, עד שמצאו את השער בזכות מהלך קבוצתי יפה בין נובל לאנדרסון, שהסתיים בבעיטה טובה של ירמולנקו שכבש את שערו השני העונה. האורחים הגיעו בקושי לחצי מצב דרך מאטה, אבל ארון קרסוול גמר עניין עם בעיטה חופשית מדהימה לחיבורים והפך את הפסדה השני של יונייטד העונה לעובדה מוגמרת.

בשבוע הבא, סולשיאר וחניכיו יחזרו הביתה ויתמודדו עם אתגר לא פחות קשה, כשיפגשו את ארסנל. קבוצתו של מנואל פלגריני תתארח אצל בורנמות' המפתיעה ותנסה להישאר בתמונת הצמרת.


הרכבים
ווסטהאם: לוקאש פביאנסקי, ארון קרסוול, איסה דיוף, אנגולו אוגבונה, ריאן פרדריקס, מארק נובל, דקלאן רייס, פליפה אנדרסון (ג'ק ווילשר, 70), פבלו פורנאלס, אנדריי ירמולנקו, סבסטיאן האלר.


מנצ'סטר יונייטד: דוד דה חאה, ארון ואן ביסאקה, ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, אשלי יאנג, אנדראס פריירה, נמניה מאטיץ', סקוט מקטומיניי, דניאל ג'יימס, חואן מאטה, מרקוס ראשפורד (ג'סי לינגארד, 61).



ניצחון שלישי העונה לפטישים. שחקני ווסטהאם חוגגים (Henry Browne/Getty Images)
ניצחון שלישי העונה לפטישים. שחקני ווסטהאם חוגגים (Henry Browne/Getty Images)

שבר את הקרח. ירמולנקו חוגג עם נובל (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)
אנדריי ירמולנקו כבש את שערו השני העונה. (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)


מהלך המשחק
אחרי 15 דקות משמימות, מאטיץ' היה הראשון לחפש את המסגרת, אך לא הקשה על פביאנסקי יותר מדי. ירמולנקו איים מרחוק חמש דקות לאחר מכן, דה חאה קלט בלי בעיה. בדקה ה-36, ווסטהאם ביצעה תרגיל ממצב נייח שבו פורנאלס הרים לנובל, הקשר בעט מהאוויר ושוערה של יונייטד השתלט על זה בקלות. דקה לסיום המחצית, ירמולנקו שבר את הקרח – משולש יפה בין נובל לפליפה אנדרסון הביא את הכדור לרגליו של האוקראיני, שהיה חופשי על סף הרחבה ושלח את זה לרשת – 0:1 ווסטהאם.


אחרי 49 דקות, יונייטד סוף סוף הגיעה להזדמנות טובה: פריירה העביר מסירת רוחב שעקפה את כל ההגנה, מאטה גלש בסמוך לקורה הרחוקה אבל לא הצליח לדחוק פנימה. בדקה ה-57 פריירה הכניס כדור עומק למאטה, הספרדי הסתובב והשאיר למקטומיניי, אבל הסקוטי היה מכוסה והבעיטה שלו לא היוותה אתגר לפביאנסקי.


אולה גונאר סולשיאר. הקבוצה שלו לא נראית טוב בינתיים (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)
אולה גונאר סולשיאר. הקבוצה שלו לא נראית טוב (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)


בדקה ה-62 יאנג הרחיק רע בנגיחה, אנדרסון הוריד לירמולנקו, האוקראיני החזיר לו בנגיעה והברזילאי בעט מזווית קשה, דה חאה הדף מצוין. שבע דקות מאוחר יותר, כדור קרן הגיע לראשו של מגווייר. הבלם נגח, הכדור חזר מיד לרגליו, הוא בעט מקרוב וסחט הצלה נהדרת מפביאנסקי. בדקה ה-77 קרסוול בעט כדור חופשי שעבר מעט מעל המשקוף. דקה לאחר מכן לינגארד נתן מסירת עומק טובה לג'יימס, אך פביאנסקי יצא מצוין ומנע מהוולשי לכבוש.


בדקה ה-84 הסתבר שהבעיטה החופשית הראשונה של קרסוול הייתה סימן לבאות: המגן השמאלי קיבל הזדמנות נוספת ממצב נייח וסובב את הכדור בצורה נפלאה לחיבורים של דה חאה חסר האונים – 0:2 לווסטהאם, שגם נשמר עד לשריקת הסיום.


הבעיטה של ארון קרסוול כבר בדרך לחיבורים. (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)
הבעיטה של ארון קרסוול כבר בדרך לחיבורים. (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)

שער מרהיב ששווה ניצחון. שחקני ווסטהאם חוגגים (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)
שער מרהיב ששווה ניצחון. שחקני ווסטהאם חוגגים (IAN KINGTON/AFP/Getty Images)


קריסטל פאלאס – וולבס 1:1
אחרי העונה המצוינת שעשתה בה סיימה במקום השביעי ועלתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, וולבס פשוט לא מצליחה לחזור לעצמה. עם אפס ניצחונות בשישה מחזורים, הזאבים חייבים זעזוע ומהר. הפעם הם היו זקוקים לתוספת זמן שהתארכה הרבה מעבר לצפוי כדי להשיג 1:1 עם קריסטל פאלאס המפתיעה, שרושמת פתיחת עונה טובה. המארחת עלתה ליתרון משער עצמי של לאנדר דנדונקר בדקה ה-46, ו-וולבס העצבנית נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-73 בשל הרחקתו של סאיס בצהוב שני.


היא היתה בדרך להפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות, אבל בדקה ה-96 שחקן של פאלאס שכב על הדשא והשופט לא שרק, והאורחים ניצלו זאת להתקפה שבסיומה דיוגו ז'וטה דחק פנימה את ה-1:1. בשבוע הבא מחכה לוולבס קרב תחתית נגד ווטפורד, עוד קבוצה שהצטיינה בעונה שעברה וכעת מאכזבת. פאלאס, בינתיים, החמיצה הזדמנות לעלות למקום השישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי