ליברפול המשיכה לנפץ שיאים, קלופ התמוגג: "הישג יוצא דופן"

יורגן קלופ, סאדיו מאנה
יורגן קלופ, סאדיו מאנה | OLLY GREENWOOD / Contributor

בהופעתו ה-150 בפרמיירליג, המנג'ר חגג עם 1:2 על צ'לסי ולא מעט הישגים היסטוריים: "שיחקנו ממש טוב והבקענו שערים נפלאים במגרש קשה". למפארד: "לא היינו ראויים להפסיד וזו גם הסיבה שהקהל מחא לשחקנים כפיים"

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)
שיא מועדון לליברפול, שרשמה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שביעי ברציפות מחוץ לאנפילד (הכי הרבה בתולדותיה) במשחקו ה-150 של יורגן קלופ בפרמיירליג. פתיחת העונה המופלאה של המוליכה נמשכה עם 1:2 חשוב על צ'לסי שהחזיר את הפער בינה לבין האלופה מנצ'סטר סיטי לחמש נקודות בתום שישה מחזורים. 


החבורה של יורגן קלופ עשתה היסטוריה כשהפכה לקבוצה הראשונה אי פעם שניצחה את ששת המחזורים הראשונים שלה בפרמיירליג במשך שתי עונות ברציפות. רצף הניצחונות של ליברפול בליגה עומד על 15, רק למנצ'סטר סיטי (18 ניצחונות רצופים ב-2017) רצף ארוך יותר. אם לא די בזה, רצף משחקי הליגה של המוליכה ללא הפסד עומד על 23 – הארוך ביותר שלה מאז נובמבר 1990.


"סטמפורד ברידג' זה מגרש שקשה מאוד לשחק בו, אבל זו הייתה הופעה ממש טובה שלנו והבקענו שני שערים נפלאים. עבר זמן מאז שניצחנו כאן לאחרונה, כך שבכנות הניצחון הזה מרגיש לי גדול – אפילו גדול מאוד", אמר קלופ המרוצה בסיום.


הגרמני הוסיף: "המשחק היה מרגש ואינטנסיבי. לעולם לא תצליח לנצח את צ'לסי בחוץ בלי מחויבות ועבודה קשה ואני חושב שהיינו ראויים לשלוש הנקודות. 15 ניצחונות ליגה רצופים זה דבר יוצא דופן, אבל מה אני יכול להגיד? אנחנו משתדלים לא לחשוב על זה, אנחנו פשוט עושים מה שעלינו לעשות ונלחמים על כל כדור".




קלופ התייחס בסיום לפציעה של סאדיו מאנה, שהוחלף במהלך המחצית השנייה על ידי ג'יימס מילנר: "הוא ספג מכה חזקה בעצם ליד הברך וגם רגל עץ – זה שילוב נוראי. הוא ניסה לעשות הכל בשביל להמשיך, אבל אני חושב שראיתם לבד שהוא לא היה יכול. בסיטואציה מסוימת אמרנו לעצמנו 'יאללה, אנחנו חייבים להוציא אותו' ואכן כך קרה".


המאמן המפסיד פרנק למפארד סיכם: "לא היינו ראויים להפסיד – היינו יכולים לנצח. אני לא רוצה להישמע נאיבי, אבל השער של פירמינו היה פשוט מגוחך. הוא לא צריך לנגוח בכזו חופשיות ממרכז הרחבה. אני חושב שהיינו הקבוצה הטובה ביותר היום, זו גם הסיבה שהקהל מחא לשחקנים כפיים למרות שהפסדנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי