מאמן פרסטון לקראת מנצ'סטר סיטי: "מפחיד לשחק נגדה"

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Alex Livesey/Getty Images

מאמן הקבוצה מהצ'מפיונשיפ חושש מהמשחק במסגרת הסיבוב השלישי בגביע הליגה (שלישי, 21:40 בספורט4). בנוסף: טוטנהאם תארח את קולצ'סטר מהליגה הרביעית וארסנל תפגוש את נוטינגהאם פורסט (21:40 בספורט2 ובספורט1)

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי יצאו מחר (שלישי) לדרך עם שלוש מהגדולות בפרמיירליג: מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם וארסנל. הסיטיזנס יפגשו את פרסטון מצמרת הצ'מפיונשיפ (21:40, ישיר בספורט4), התרנגולים יתמודדו מול קולצ'סטר מהליגה הרביעית (21:40, ישיר בספורט2), בעוד התותחנים יארחו את נוטינגהאם פורסט (21:40, ישיר בספורט1).

פרסטון – מנצ'סטר סיטי
חניכיו של פפ גווארדיולה מגיעים למשחק לאחר השמינייה המטורפת שכבשו לרשת של ווטפורד במחזור הליגה האחרון. המנג'ר הספרדי צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב ולתת מנוחה לשחקני מפתח לקראת המפגש מול אברטון בגודיסון פארק. מי שאמור לקבל את ההזדמנות על כר הדשא הם ז'ואאו קנסלו, גבריאל ז'סוס ואריק גרסיה הצעיר.

מן העבר השני מגיעה פרסטון שניצחה בארבעת מחמשת המשחקים האחרונים שלה ונמצאת במקום השלישי בצ'מפיונשיפ. אלכס ניל מאמן הקבוצה אמר לקראת המשחק: "הם מפחידים כמו הוריקן, כשאתה יודע בדיוק מה מגיע לפניך. עלינו לנסות לרסן אותם ככל האפשר. צפיתי במשחק האחרון שלהם וזה יכול היה להיגמר גם ב-0:15. עם זאת, לכל קבוצה יש חולשות ואנחנו ננסה לנצל את שלהם, אנחנו לא מתכוונים להגיד להם תודה שהם יגיעו לדיפדייל (אצטדיונם הביתי)".

פפ גוואדיולה. יערוך מספר שינויים בהרכב (Shaun Botterill/Getty Images)
פפ גוואדיולה. יערוך מספר שינויים בהרכב (Shaun Botterill/Getty Images)

טוטנהאם – קולצ'סטר
לאחר ההפסד מול לסטר שהרחיק את התרנגולים מפסגת הטבלה, הם יקוו להתאושש מול הקבוצה הצנועה מהליגה הרביעית, כשמאוריסיו פוטצ'ינו יערוך לא מעט שינויים בהרכב, לקראת צמד המשחקים בשבוע הבא מול סאות'המפטון בליגה ובאיירן מינכן בליגת האלופות. טרוי פארוט בן ה-17 צפוי לפתוח בהרכב, בעוד ראיין ססניון הקיצוני שמשחק בנבחרת אנגליה הצעירה קיווה לערוך את הופעת הבכורה מאז נרכש מפולהאם, אבל עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה. אוליבר סקיפ, אריק דייר, ויקטור וואניאמה וחואן פוית' ככל הנראה יפתחו. קולצ'סטר נמצא במקום העשירי בליגה הרביעית באנגליה ותנסה לחולל סנסציה.


ארסנל – נוטינגהאם פורסט
התותחנים יעלו למשחק שני תוך 48 שעות, לאחר המהפך שביצעו והניצחון 2:3 שהשיגו מול אסטון וילה. גם אונאי אמרי, בדומה למאמני סיטי וטוטנהאם, ייתן הזדמנות לשחקני הסגל הרחב מול הקבוצה מליגת המשנה. רוב הולדינג ככל הנראה יערוך בכורה העונה, לאחר שנפצע בחודש דצמבר שעבר, שקודרן מוסטפי גם אמור לפתוח בהרכב. גבריאל מרטינלי הצעיר המבטיח צפוי לעלות ב-11, בעוד מסוט אוזיל שלא שיחק בניצחונות על פרנקפורט ו-וילה כנראה יקבל את חולצת ההרכב. נוטינגהאם פורסט ניצחה בארבעת מחמשת המשחקים האחרונים ונמצאת במקום השישי בצ'מפיונשיפ. היא תקווה להפתיע את ארסנל ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות.

מסוט אוזיל. הקשר שיצא מהרוטציה צפוי לקבל דקות (Julian Finney/Getty Images)
אוזיל. הקשר שיצא מהרוטציה צפוי לקבל דקות (Julian Finney/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי