צפו בתקציר: ארסנל הביסה 0:5, טוטנהאם הודחה בפנדלים

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Julian Finney/Getty Images

קולצ'סטר הקטנה, שמרה על רשת נקייה גם נגד סגנית אלופת אירופה והדיחה אותה מגביע הליגה לאחר 0:0 בתום 90 דקות. סטרלינג הוביל את סיטי עם שער ובישול ב-0:3 על פרסטון, התותחנים דרסו את נוטינגהאם פורסט

(גודל טקסט)
גביע הליגה האנגלי התחיל היום (שלישי) את השלבים המתקדמים שלו עם 32 הגדולות, כשאל העולות מהשלבים הקודמים, שכללו את מועדוני ארבע הליגות הבכירות, הצטרפו שבע הקבוצות שמשחקות באירופה ולא השתתפו בסיבובים המוקדמים. רק שלוש מהן שיחקו הערב, והאלופה מנצ'סטר סיטי גברה ללא קושי 0:3 על פרסטון. גם ארסנל דילגה בקלילות מעל קבוצה מליגת המשנה, עם 0:5 חלק על נוטינגהאם, אבל הסיפור הגדול היתה קולצ'סטר מהליגה הרביעית – שהדהימה את טוטנהאם הגדולה וגברה עליה 3:4 בפנדלים לאחר 0:0 בתום 90 דקות.


פרסטון – מנצ'סטר סיטי 3:0 (לצפוייה בתקציר לחצו כאן)
לקבוצת הצ'מפיונשיפ לא באמת היה סיכוי להשיג משהו נגד המכונה של פפ, אבל לפחות אוהדיה זכו להצגה של ההרכב המשני כשהוא מחוזק בסטרלינג, דויד סילבה וברנרדו סילבה. סטרלינג היה זה שעלה ראשון על לוח התוצאות, גובר בקלות על שחקני המארחת ורץ חצי מגרש כדי לשים את הכדור ברשת בדקה ה-19.


גבריאל ז'סוס היה הבא, ובדקה ה-35 קיבל מסטרלינג מסירה נהדרת, חדר לרחבה והכפיל. עוד לפני המחצית זה כבר היה 0:3, הפעם משער עצמי של ריאן לדסון האומלל. במחצית השנייה הורידה סיטי את הרגל מהגז, אבל זה כבר לא שינה – ניצחון קל לאלופה, שנמצאת עם הפנים לאברטון בשבת ולדינמו זאגרב בליגת האלופות בשבוע הבא.


סטרלינג. הנהיג הרכב משני (Alex Livesey/Getty Images)
סטרלינג. הנהיג הרכב משני (Alex Livesey/Getty Images)


ארסנל – נוטינגהאם 0:5
גם התותחנים עלו בהרכב משני, עם גבריאל מרטינלי בחוד, והברזילאי גם התכבד בשער שני שלו במדי הקבוצה כשכבש בנגיחה בדקה ה-31 לאחר מסירת רוחב יפהפיה של קלאום צ'יימברס. עוד שחקן שלא קיבל דקות העונה הוא רוב הולדינג, שחזר אחרי פציעה ארוכה ולמעשה אלה היו הדקות הראשונות שלו מאז דצמבר האחרון. הוא חזר בסטייל, עם נגיחה לרשת בדקה ה-71 לאחר קרן של רייס נלסון.


אף אחד לא ציפה לתוצאה אחרת מלבד ניצחון של אמרי ושחקניו, והם גם לא התאמצו במיוחד. הקטור ביירין בישל את השלישי לג'ו ווילוק לאחר עוד התקפה נהדרת בה התותחנים עשו ככל העולה על רוחם, ובדקה ה-84 צ'יימברס רשם בישול נוסף, הפעם לנלסון שהוסיף שער לאסטיסט שלו. מרטינלי חתם את תוצאת המשחק והשלים צמד עם מהלך נהדר ובעיטה לחיבורים מחוץ לרחבה.


לארסנל יש משחק מסקרן נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שני, לפני שתארח את סטנדרד ליאז' הבלגית בליגה האירופית בחמישי שלאחר מכן.




קולצ'סטר – טוטנהאם 0:0 (3:4 בפנדלים) (לצפוייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי ההפסד המאכזב ללסטר בשבת, התרנגולים קיוו להתעודד עם משחק שהיה אמור להיות קל על הנייר נגד קבוצה מהליגה הרביעית בדירוג הליגות האנגליות. אלא שקולצ'סטר הקטנה, שהדיחה בדרך לשלב הזה את קריסטל פאלאס, לא פחדה גם מסגנית אלופת אירופה. פוצ'טינו אמנם עלה בהרכב משני, אבל גם כשהכניס כוכבים כמו הון מין סון, אריקסן ולאמלה לא הצליח לחדור את שער המארחת.


כשנשמעה שריקת הסיום לוח התוצאות הראה 0:0, והמשמעות היתה פנדלים. העצבנות של שחקני טוטנהאם השפיעה ואריקסן החמיץ את הבעיטה הראשונה. לוק נוריס העלה את קולצ'סטר ל-0:1, אבל דלה עלי, לאמלה וסון כבשו את הבאים בזמן שג'באני בראון החטיא אחת. לוקאס מורה ניגש לבעוט את הבעיטה החמישית, אבל דין גרקן עצר אותה ונתן את ההכרעה לטום לאפסלי. הקשר בן ה-23 שלח את הכדור לרשת ואת חבריו לחגוג סנסציה אדירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי