"השעון של פוצ'טינו מתקתק". טוטנהאם בהלם לאחר ההדחה

מאוריסיו פוצ'טינו מאוכזב
מאוריסיו פוצ'טינו מאוכזב | CHRIS RADBURN/AFP/Getty Images

שחקן העבר טים שרווד כעס: "זה בלתי נתפס, ציפו ממנו שיזכה בתואר". באנגליה קטלו: "מורה, אריקסן - כולם היו חלק מההשפלה". המאמן רמז: "שחקנים חשבו בקיץ על דברים אחרים". אוהדי קולצ'סטר פרצו למגרש

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
לאחר העונה שעברה בה העפילה לגמר ליגת האלופות, והקיץ בו השאירה את שחקני המפתח יחד עם צירופו של ג'ובאני לו סלסו, הציפיות מטוטנהאם היו גבוהות במיוחד, אלא שהקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו ממשיכה לאכזב. השבוע השחור של התרנגולים, שהחל בתיקו 2:2 בליגת האלופות ונמשך עם הפסד מאכזב נגד לסטר, כשבשני המשחקים הקבוצה שומטת יתרון – הגיע לשיאו עם הדחה משפילה בסיבוב השלישי בגביע הליגה נגד קולצ'סטר יונייטד מהליגה הרביעית בדו קרב מהנקודה הלבנה.


מאוריסיו פוצ'טינו ניסה לשמור על איפוק אך לבסוף פלט: "איבדנו את הביחד, שחקנים בחדר ההלבשה חשבו על דברים אחרים", כשהוא רומז לכיוונו של כריסטיאן אריקסן שרצה לעזוב בקיץ. המאמן התייחס למשחק: "היריבה ביצעה משחק פנטסטי, היה לנו לא קל. אנחנו מאוד מאוכזבים מכך שלא כבשנו במשך 90 הדקות. הם ניצחנו גם את קריסטל פלאס בפנדלים כך שזה יכול לקרות, זה היופי שבתחרות הזו. לא זילזלנו, רצינו להגיע כמה שיותר רחוק, אבל אנחנו בחוץ לצערי. נצטרך לשנות דברים ונעשה את זה. אולי נתקן בינואר".


ב"סקיי ספורט נכתב: "לפני המשחק, אוהדי הספרס ציפו להופעת בכורה מרעננת של חבר'ה צעירים, אבל שעתיים לאחר מכן זה נשכח לחלטוין. זו הייתה אחת ההופעות הכי גרועות של טוטנהאם איי פעם, ואי אפשר להאשים את הילדים. לוקאס מורה, דלה עלי, כריסטיאן אריקסן – כולם היו שם. מי האמין ש-71 מקומות מפרידים בין הקבוצות. ב-"BBC" נכתב: "זמנים נוראיים ומדאיגים לטוטנהאם. קבוצה שלא זכתה בתארים לא יכולה לוותר על הגביע הזה. הם כבר עשר נקודות מהפסדה באנגליה, יש סימן שאלה ענק. הם היו חייבים להכריע את המשחק במהירות. השחקנים צריכים לקחת אחריות". ב"מירור" סיכמו: "פוצ'טינו ראה עוד מכה נוחתת עליו, האוהדים במגרש לא האמינו למה שהם ראו".



לוקאס מורה מאוכזב (CHRIS RADBURN/AFP/Getty Images)


שחקן העבר טים שרווד אמר: "אני לא מאמין" והוסיף שהשעון מתקתק ופוצ'טינו נמצא כרגע בסיטואציה שהוא לא מכיר – דרישה לזכות בתואר, כאן ועכשיו, בטח לאחר ההשפלה הזו. "ההרכב היה חייב להספיק, שחקנים טובים נכנסו, הייתי בטוח שהגול הוא עניין של זמן אך זה לא קרה".


ג'ון מקריאל, מאמן הקבוצה המנצחת: "זה היה לילה פנטסטי עבור כולם – השחקנים, הצוות, המועדון. ברור שכשאתה משחק נגד יריבה כזו אתה זקוק למזל". האוהדים פרצו בסיום המשחק לכר הדשא ובטוויטר של המועדון מיהרו לתעד הכל ולשתף את הקהל. קולצ'סטר היא הקבוצה הראשונה מהליגות הנמוכות שמדיחה שתי קבוצות מהפרמיירליג בדו קרב פנדלים באותו הקמפיין (עברה בדרך את קריסטל פלאס) מאז עשתה זאת ברדפורד בעונת 2012/13. באותה עונה הקבוצה הקטנה הגיעה עד לגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי