אליסון אופטימי: "אני קרוב לחזור למגרשים, זה יקרה בקרוב"

אליסון בקר
אליסון בקר | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

מי שנבחר לשוער הטוב ביותר על ידי פיפ"א ולא שיחק מאז מחזור הפתיחה, מרגיש מצוין: "מסוגל לקפוץ על הרגל הפגועה, נהנה מהאימונים". על אדריאן שהחליפו: "נתן שקט וביטחון". הערב בגביע הליגה - מ.ק. דונס מחכה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
אליסון בקר, שוערה של ליברפול שנבחר לשוער השנה של פיפ"א, עדיין לא חזר למגרשים מאז הפציעה שספג נגד נוריץ' במחזור פתיחת העונה, אך בראיון לאתר הרישמי של המועדון הוא מספר על כך שחזרתו קרובה. כמו כן הוא מדבר על מחליפו אדריאן שעושה עבודה טובה ומספר איך התחושה לשבת בחוץ.


על חזרתו למגרשים: "אני בדרך הנכונה, אני חושב שאני כמעט שם. אני עושה אימון חלקי, מרגיש טוב יותר. לאט לאט אחזיר את הביטחון ואת היכולת שלי. אני רוצה שוב לעשות את מה שאני אוהב לעשות. כשאני מסתכל לאחור, לפני שבועיים לא יכולתי אפילו ללכת כמו שצריך. עכשיו אני רץ, קופץ על רגל ימין שנפצעה ואני שמח. כשאתה שחקן אתה מחכה כל פעם לקשר עם הכדור, לשגרת האימונים עם החבר'ה".


איך זה לשבת בחוץ: "האווירה, המשחקים באנפילד, וגם במשחקי החוץ כשאני צופה בטלוויזיה – אני חושב כל פעם כמה אני רוצה להיות שם, לעזור לחבריי לקבוצה, אני כבר לא יכול לחכות לזה. הקבוצה מצליחה נהדרת גם בלעדיי".



אליסון. קרוב לחזור למגרשים (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)


אחת מהפתעות העונה הוא אדריאן, השוער הספרדי שהצטרף לאלופת אירופה בחודש אוגוסט כמחליפו של סימון מיניולה, והציג משחק נהדר בסופר קאפ האירופי נגד צ'לסי. אליסון היה מלא שבחים לחברו: "הוא בחור מיוחד, השתלב במהירות ומראה לכולם את הערך שלו, לא רק כשוער אלא כאדם. אני מרגיש שאני יכול להתאושש בקצב הנכון, אין לחץ. הוא משחק מצוין, הוא שמח כאן וזה בא לידי ביטוי. הוא כבר עזר לנו לזכות בתואר אחד והביא לנו נקודות, זה חשוב כדי שנשיג את המטרות שלנו".


בתוך כך, ליברפול תפגוש הערב (21:40, שידור ישיר בספורט2) את מילטון קיינס בגביע הליגה, ומן הסתם תשחק בהרכב משני לחלוטין. קאוימהין קלהר, השוער בן ה-20, שעבר עם הקבוצה את מחנה האימונים בארה"ב – צפוי לרשום את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת. אליסון אמר: "הוא בחור נהדר, כבר לא ילד, אני רואה אותו באימונים. הוא עובד קשה, השתפר מאוד בשנה האחרונה. הוא לומד מהשחקנים ואני בטוח שהוא יצליח". מי שעוד צפוי לשחק הוא הקשר נבי קייטה שסבל מפציעה מאז משחק מגן הקהילה בתחילת אוגוסט.


בינתיים, המגן אנדרו רוברטסון נשאל האם ליברפול שמחזיקה במאזן מושלם יכולה לסיים את העונה ללא הפסד, ואמר: "אנחנו בכלל לא חושבים על זה. כולם יודעים כמה הליגה הזו קשה, כנראה התחרותית ביותר איי פעם. נעשה כמיטב יכולתנו, אבל נצטרך להיות מוכנים להרבה מכשולים בדרך".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי