צפו: יונייטד שרדה בפנדלים, שביעייה לצ'לסי וניצחון לליברפול

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Julian Finney/Getty Images

השדים האדומים כמעט הובכו מול רוצ'דייל מהליגה השלישית, אבל 1:1 בתום 90 דקות באולד טראפורד הסתיים בניצחון בדו קרב מ-11 מטר. הדסון אודוי חזר וכבש ב-1:7 של הבלוז על גרימסבי, 0:2 למייטירדס על מ.ק דונס

(גודל טקסט)

לאחר ההדחה המפתיעה של טוטנהאם אתמול (שלישי), משחקי גביע הליגה האנגלי נמשכו הערב ושוב היו הפתעות גדולות במיוחד: מנצ'סטר יונייטד אמנם עברה את רוצ'דייל מהליגה השלישית רק לאחר דו קרב פנדלים באולד טראפורד, אבל ווסטהאם חטפה 4:0 מאוקספורד וגם בורנמות' הופתעה בחוץ נגד ברטון והודחה עם 2:0.

לעומתן, ליברפול בהרכב עם מחליפים וצעירים רבים גברה 0:2 על מ.ק. דונס, כשבמקביל צ'לסי קיבלה בחזרה לשורותיה את קאלום הדסון-אודוי לאחר פציעה ארוכה והאחרון גם התכבד לכבוש את השער האחרון במשחק ב-1:7 על גרימסבי. 

מ.ק. דונס – ליברפול 2:0 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
לאחר שזכה בתואר מאמן השנה בטקס "THE BEST", יורגן קלופ אפשר לעוזרו לנהל והוחלט על רוטציה מאוד רחבה במשחק החוץ נגד היריבה מהליגה הרביעית. לאחר פתיחה מעט מנומנמת, ג'יימס מילנר הוותיק מצא את הרשת בדקה ה-41 והרגיע את אלופת אירופה, שבהרכבה שיחקו מספר שחקנים צעירים וגם נאבי קייטה ששב מפציעה. אחד מהצעירים היה קיי-ג'אנה הואבר ההולנדי, אשר בדקה ה-69 הכפיל את היתרון של האדומים וחתם את ההעפלה לשלב שמינית הגמר.

גרימסבי – צ'לסי 7:1
כמו ליברפול, חניכיו של פרנק למפארד התמודדו נגד גרימסבי מהליגה הרביעית, וצלחו את המשימה שניצבה מולם. קאלום הדסון-אודוי חזר להרכב הבלוז לאחר שנעדר בחצי השנה האחרונה בשל פציעה וגם היה מי שאמר את המילה האחרונה כשקבע 1:7. עוד קודם לכן, פתיחת המשחק כבר סימנה את מה שיהיה, כאשר רוס בארקלי כבש בדקה הרביעית את שער היתרון של האורחת, ומיטשי באצ'וואי הכפיל שלוש דקות לאחר מכן. מת'יו גרין צימק ל-2:1 בדקה ה-19, אך פדרו דאג להחזיר את היתרון הכפול בדקה ה-43. קורט זומה הוסיף שער משלו בדקה ה-56 וג'יימס ריס קבע כבר 1:5 בדקה ה-82. באטשואי השלים צמד בדקה ה-86 וכאמור הכוכב הצעיר הדסון-אודוי גלגל את השער האחרון במשחק.


הדסון אודוי משלים קאמבק מופלא עם שער (Dan Istitene/Getty Images)

מנצ'סטר יונייטד – רוצ'דייל 1:1 (3:5 לאחר דו קרב פנדלים)
פול פוגבה חזר מפציעה והשלים 90 דקות, אבל מנצ'סטר יונייטד בהרכב חסר שוב רשמה משחק חלש מאוד ורק בנס לא הודחה מגביע הליגה, אחרי ששרדה דו קרב פנדלים מול רוצ'דייל מהליגה האנגלית הראשונה – השלישית בטיבה. דניאל ג'יימס כבש את הפנדל המכריע אחרי שסרחיו רומרו הדף את הפנדל השני של האורחת. מייסון גרינווד הצעיר, שכבש בליגה האירופית, הבקיע גם הערב בדקה ה-68, אולם לוק מתסון הימם את תיאטרון החלומות כשקבע 1:1 בדקה ה-76.


רומרו. הציל את יונייטד מהדחה מאוד מביכה (Alex Livesey/Getty Images)

תוצאות נוספות:
ברייטון – אסטון וילה 3:1
ברטון – בורנמות' 0:2
אוקספורד יונייטד – ווסטהאם 0:4
שפילד יונייטד – סנדרלנד 1:0
וולבס – רדינג 1:1 (2:4 לאחר פנדלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי