חשד: ליברפול שיתפה שחקן שלא כחוק, תורחק מגביע הליגה?

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Julian Finney/Getty Images

המיטיירדס לא התקשו להכניע באמצע השבוע 0:2 את מ.ק דונס מהליגה השלישית, אך העיתונאי ג'יימס פירס חשף שמתנהלת חקירה שעלולה להסתיים בהדחת האדומים מהמפעל: "מודעים לכך", נמסר מהמועדון

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

האם ליברפול, אלופת אירופה והקבוצה היחידה בפרמיירליג שניצחה את כל ששת משחקי פתיחת העונה, תיענש בהדחה מגביע הליגה האנגלי? שלושה ימים לאחר הניצחון 0:2 על מילטון קיינס דונס ושעות ספורות לפני שתתארח אצל שפילד יונייטד במסגרת הליגה (14:30 בספורט1), העיתונאי ג'יימס פירס פרסם הבוקר (שבת) כי הקבוצה נחקרת בחשד לכך ששיתפה שחקן שלא היה מורשה לשחק, מה שעלול להוביל להרחקתה מהמפעל.

ליברפול לא התקשתה במשחק החוץ מול העולה החדשה לליגה האנגלית הראשונה, השלישית בטיבה, וגם בהרכב משני וצעיר למדי, להוציא את דיאן לוברן, ג'יימס מילנר ונאבי קייטה, ניצחה 0:2 בדרך לשמינית הגמר, אלא ששיתופו של פדרו צ'יריבייה, שעלה מהספסל במחצית השנייה במקום קייטה ורישומו לאחר ששב מהשאלה לא הוסדר, צפוי לעלות לה ביוקר ודובר המועדון אמר בתגובה: "אנו מודעים לכך שייתכן שקיימת בעיה הקשורה לאחד השחקנים ועובדים מול כל הגורמים הנוגעים בדבר. לא נגיב עד שההליך יושלם".

הגרלת שמינית גמר גביע הליגה כבר נערכה וזו זימנה לליברפול מפגש מרתק מול ארסנל, אולם נזכיר כי מדובר במפעל המקומי השלישי בחשיבותו, אחרי הליגה והגביע האנגלי, שגם כך קבוצות רבות בו בוחרות לשחק עם הרכבי משנה – בוודאי קבוצות הצמרת וביניהן ליברפול, שמתחרות גם כך באירופה במקביל לקרבות הקשים בפרמיירליג.


מילנר וצעירי ליברפול השבוע (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי