"פפ יודע היטב שככה הוא לא יוכל לזכות בליגה או בצ'מפיונס"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images

באנגליה לא התרשמו מה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על אברטון וקבעו: "הם יצטרכו לבזבז הרבה כסף בינואר בגלל הפציעות". גווארדיולה: "ידענו שליברפול ניצחה והפער צמח לשמונה נקודות. אסור לנו לאבד עוד נקודות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי הציגה אתמול (שבת) אופי רב בניצחון 1:3 נגד אברטון. התכולים עלו למשחק החוץ כאשר הם מודעים לכך שליברפול גברה קודם לכן על שפילד יונייטד, ובכך פתחה את פער של שמונה נקודות בצמרת הטבלה. אלופת אנגליה ידעה היטב כי הם לא הולכים ללקק דבש שבוע נוסף, וש"הטופיז" לא יעשו להם חיים קלים. שער של גבריאל ז'סוס העניק לסיטי יתרון, אשר נמחק תשע דקות לאחר מכן בעזרתו של דומיניק קאלברט-לווין.

שלא כמו בשגרה, שער היתרון השני של מנצ'סטר סיטי כלל לא נראה באוויר במשך הדקות שחלפו ואיבוד הנקודות נראה צפוי. אך שערים מאוחרים של ריאד מאחרז וראחים סטרלינג הבטיחו לבסוף את ניצחון האורחת בליברפול, אם כי לא כך היה רוצה פפ גווארדיולה לראות קבוצתו. המאמן הספרדי אמר בסיום: "ידענו בעלייה למגרש שהפער צמח לשמונה נקודות, וזה פער גדול מאוד".

"אנחנו מודעים ליריבה שלנו ויודעים היטב שאנחנו לא יכולים לאבד נקודות במירוץ על התואר". על היכולת הפושרת, שלא נעלמה מעיניו, התייחס: "היינו צריכים לעבוד קשה להציג את משחק המסירות המוכר שלנו. ללא רצון עז, לא נוכל לשחזר את מה שעשינו בשנתיים האחרונות על המגרש. היינו פשוט יוצאים מהכלל".

ז'סוס חוגג עם דה בריינה את שער היתרון. הבלגי בישל בפעם השמינית מאז נפתחה הפרמיירליג, הכי הרבה מאז ססק פברגאס ב-2009 (Michael Regan/Getty Images)
ז'סוס חוגג עם דה בריינה את שער היתרון. הבלגי בישל בפעם השמינית מאז נפתחה הפרמיירליג, הכי הרבה מאז ססק פברגאס ב-2009 (Michael Regan/Getty Images)

הפרשנים בכלי התקשורת בממלכה צפו מקרוב בהתמודדות בגודיסון פארק, וב"דיילי מייל" הכריזו – "מנצ'סטר סיטי לא טובה מספיק בשביל לזכות בפרמיירליג או בליגת האלופות, וגווארדיולה מודע לך".

בעיתון הצביעו בעיקר על מכת הפציעות שעוברת על הקבוצה, אשר השביתה את לירוי סאנה ואיימריק לאפורט לזמן ממושך וטענו כי "סיטי תהיה חייבת להוציא הרבה כסף בינואר כדי להתחרות על התארים. פפ מכיר את הסטנדרט יותר טוב מכולם".


"פפ יודע שכך הוא לא יזכה באליפות או בליגת האלופות". סיטי תפתח את הארנק בינואר (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי