קלופ: "זה היה ניצחון מכוער, חשוב שננצח גם ביום מעונן"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Laurence Griffiths/Getty Images

המנג'ר הגרמני לאחר ה-0:1 נגד שפילד יונייטד: "היה קשה מאוד ונאלצנו לחפור הרבה. בליגה כזו קשוחה, צריך הופעה כמעט מושלמת כדי לנצח. ניצחון הדרוש לאליפות? כנראה שכחתי מה צריך בגלל הזמן שעבר" סיכם בחיוך

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

"אם היכולת שלך לא טובה, לפחות שיהיה לך מזל". המנטרה הזו נכונה מתמיד לגבי ליברפול, אשר גברה אתמול (שבת) 0:1 על העולה החדשה שפילד יונייטד, עם הרבה מאוד מזל. בעיטה יעף רעה של ג'ורג'יניו ווינאלדום גרמה לדין הנדרסון, השוער המושאל ממנצ'סטר יונייטד, לבצע קריטית ולסיים את המשחק כגיבור טראגי. המרסיסייד כבשו באיום הראשון לשער ובכך שמרו על המאזן המושלם – שבעה ניצחונות משבה משחקים.

בסיום המשחק המותח המאמן יורגן קלופ הודה: "זה היה ניצחון מכוער. נאלצנו לחפור הרבה ולנצח בצורה הזו. היה קשה מאוד". כשנשאל האם זהו ניצחון הנדרש מקבוצה שאמורה לזכות באליפות השיב בחיוך: "אני לא יודע מה בדיוק צריך בשביל זה. שכחתי. עבר הרבה מאוד זמן!".

המנג'ר הגרמני הוסיף: "לנצח ביום כזה 'מעונן'  שלנו חייב להיות משהו בעל ערך רב. אנחנו לא צריכים לבקר את עצמנו בשלב זה יותר מדי, אלא לשמוח ממה שהשגנו. אני לא חושב שהיינו ביום חופש בשפילד. הם רצו יותר מאיתנו? לא. הם נלחמו יותר מאיתנו? גם לא".

רגע אחד ששינה הכל. הנדרסון מסתכל על הכדור שחמק בין רגליו לאחר הבעיטה של ווינאלדום (Laurence Griffiths/Getty Images)
רגע אחד ששינה הכל. הנדרסון מסתכל על הכדור שחמק בין רגליו לאחר הבעיטה של ווינאלדום (Laurence Griffiths/Getty Images)

"בליגה כזו קשוחה, לרוב אתה צריך הופעה כמעט מושלמת כדי לנצח משחקים. ניסיתי לעורר את השחקנים שלי במהלך המחצית ולהראות להם איפה הם טועים, וזה לא עבד מספיק. צריך בעיקר להעריך את ההופעה של שפילד יונייטד. השם שחקו טוב מאוד במהלך 95 הדקות של המשחק" סיכם קלופ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי