צמד לווארדי, לסטר דרסה 10 שחקנים של ניוקאסל עם 0:5

שחקני לסטר חוגגים
שחקני לסטר חוגגים | Nathan Stirk/Getty Images

שבוע לפני שיתארחו אצל ליברפול, הכחולים נצמדו למנצ'סטר סיטי עם תצוגת תכלית בקינגס פאוור. החלוץ כיכב ב-10 דקות (54, 64), גם פריירה (16), דאמט (עצמי 57) ואנדידי (90) כבשו, האורחת שיחקה ב-10 שחקנים

קבוצות: ניוקאסל לסטר
(גודל טקסט)

בין הניצחונות של מנצ'סטר סיטי וליברפול אתמול (שבת) למשחק הענק בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל מחר, המחזור השביעי בפרמיירליג נמשך היום עם משחק אחד בין לסטר לניוקאסל. הכחולים נמצאים בכושר מצוין ולא התקשו גם נגד קבוצת התחתית, מביסים 0:5 נחרץ ועולים למקום השלישי בליגה.

לסטר היתה גדולה על האורחת כבר מהפתיחה, ובדקה ה-13 ריקרדו פריירה חדר לרחבה וקבע 0:1 קל. הצרות של ניוקאסל, שה-0:1 המפתיע על טוטנהאם היה הניצחון היחיד שלה העונה, נמשכו כשבדקה ה-43 אייזק היידן נכנס בצורה גסה בדניס פראט וספג כרטיס אדום, מותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים רגע לפני הירידה להפסקה.

במחצית השנייה לסטר כבר התעללה ביריבה המסכנה. ג'יימי וארדי הקדים את כל ההגנה וסיים התקפה יפה עם שער בדקה ה-54, ושלוש דקות לאחר מכן זה כבר היה 0:3 כשכדור של פראט פגע בפול דאמט וחדר פנימה. וארדי השלים צמד בדקה ה-64, כשהתרומם להגבהה של מארק אולברייטון ונגח את החמישי שלו העונה – מה שהשווה אותו להארי קיין בטבלת הכובשים. וככה לקראת הסיום, בשביל להשלים את הערב המוצלח, ווילפריד אנדידי הגיע לכדור בתוך הרחבה וכבש באין מפריע, קובע 0:5 ענק לקבוצה של ברנדן רוג'רס.

ג'יימי וארדי. צמד שני העונה לחלוץ האנגלי (Nathan Stirk/Getty Images)
ג'יימי וארדי. צמד שני העונה לחלוץ האנגלי (Nathan Stirk/Getty Images)

כאמור, בעקבות הניצחון לסטר חזרה למקום השלישי ממנו נושלה אתמול על ידי ווסטהאם, אבל בשבוע הבא היא תצטרך לעבוד קשה כדי לשמור על המקום הזה – עם משחק חוץ באנפילד נגד המוליכה הבלתי מנוצחת ליברפול. ניוקאסל, לעומת זאת, הולכת ומתדרדרת וגם לה יש משחק קשה במחזור הבא, כשמנצ'סטר יונייטד תגיע להתארח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי