יונייטד מציגה את פתיחת העונה הגרועה מזה 30 שנה: "אין שום דבר חיובי"

שחקני מנצ'סטר יונייטד
שחקני מנצ'סטר יונייטד | Catherine Ivill/Getty Images

התיקו 1:1 נגד ארסנל הציב את השדים האדומים עם תשע נקודות בשבעה מחזורים, דבר שלא קרה מאז עונת 1989/90. סולשיאר אמר בסיום: "מאכזב שלא מצאנו את הגול השני". וגם: ההשוואה למוריניו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד קיוותה לשוב למסלול הניצחונות אמש (שני) במשחק הביתי נגד ארסנל, שלא ניצחה באולד טראפורד מאז 2006. אמנם, המצבר הביתי עדיין לא נפרץ, אך השדים האדומים נפרדו בתיקו 1:1 שנחשב עבורם כמעט להפסד.

אחרי שבעה מחזורים ניצבת הקבוצה במקום העשירי עם תשע נקודות בלבד וזוהי למעשה פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה מאז 1989/90, שבסיומה דורגה במקום ה-13. ולא רק הנתון הזה צריך להדאיג את המאמן אולה גונה סולשיאר. 

הנורבגי שהגיע כמושיע של יונייטד לאחר תקופת ז'וזה מוריניו לא הצליח בכלל לשפר את הקבוצה מבחינה הישגית. בתחילת הדרך זה היה נראה מושלם, אך אם משווים את 28 המשחקים של סולשיאר ל-28 המשחקים האחרונים של מוריניו ניתן להיווכח שלפורטוגלי יש ניצחון אחד יותר (15), תיקו אחד פחות מסולשיאר (6) ואותו מספר של תוצאות תיקו (7)

המאמן אמר בסיום: "אנחנו כבר עלינו ליתרון 0:1, אך לאחר מכן אנחנו לא משיגים את השער השני שאנחנו רוצים. זה מעט מאכזב שאנחנו לא מצליחים לכבוש את הגול השני. אי אפשר לומר שהבחורים לא מתאמצים, הם תמיד עובדים קשה באימונים כדי להשתפר, אבל הם מעט פאסיביים".


אולה גונאר סולשיאר. המספרים לא טובים יותר מאלו של ז'וזה מוריניו (Michael Regan/Getty Images)

הקפטן לשעבר רוי קין התייחס גם הוא למשחק ואל חברו לקבוצה לשעבר: "אני לא בטוח מה אולה יכול לקחת מהמשחק הזה, אין שום דבר חיובי. בשנים האחרונות חסר ליונייטד איכות. אני בטוח שבקבוצה עובדים קשה, והם חייבים להמשיך להתמיד, הם צריכים להשיג תוצאה טובה כדי לקבל קצת ביטחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי