אובמיאנג השתווה לברגקאמפ. אמרי: "אני מצפה ליותר"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Catherine Ivill/Getty Images

החלוץ הגבוני כבש שבעה שערים בשבעת המחזורים הראשונים, דבר שאף אחד לא עשה בארסנל מאז ההולנדי לפני 22 שנה. המאמן מאוכזב מהחלק ההתקפי: "אנחנו צריכים יותר שחקנים שיכולים לכבוש". וגם: ציון הדרך של סאקה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

 ארסנל נעלה את המחזור השביעי בפרמיירליג אמש (שני) באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד. התותחנים לא הרשימו ונפרדו ב-1:1, אך עם זאת במועדון יכולים להתנחם בכך שהם שמרו על מקום הרביעי לשבוע אחד נוסף.

מנג'ר ארסנל אונאי אמרי אמר בסיום המשחק: "אני רוצה יותר, גם ביכולת וגם מבחינת צבירת נקודות, אבל אנחנו מתקדמים. היינו תחרותיים אבל אנחנו יכולים לעשות את זה טוב יותר. אנחנו יכולים לשלוט בכדור בצורה טובה ולהגיע ליותר מצבים בתוך הרחבה".

מי שלקח את ההזדמנות בשתי ידיים היה בויאקו סאקה, שחקן הכנף האנגלי ערך את הופעתו השנייה בפרמיירליג והפך לשחקן הצעיר ביותר (18 ו-25 ימים) שפותח באחד הצדדים ביריבות ההיסטורית בין שני המועדונים. בנוסף בסיום המשחק קיבל על ידי 'סקאי' את ציון 7 המכובד.


ציון דרך מרשים לבויאקו סאקה (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

עוד שחקן שיכול להיות מרוצה הוא החלוץ פייר-אמריק אובמיאנג. החלוץ הגבאוני שכבש את שער השוויון, הפך לשחקן הראשון מאז דניס ברגקאמפ בעונת 1997/98 שכובש שבעה שערים בשבעת המחזורים הראשונים של הליגה. המאמן התייחס לחלוץ ורמז כי הוא לא יספיק: "הוא מאוד חשוב לנו, הוא מחויב מאוד לעבודה שלו, אני שמח כאן וגם אנחנו שחקנים, אנחנו צריכים יותר שחקנים שיכולים לכבוש".

כזכור אלכסנדר לקאזט נפצע אחרי המחזור הרביעי עקב פציעה בקרסול ובינתיים אין תאריך ברור לחזרה. הצרפתי שני שערים בארבעת המחזורים הראשונים. והוא כיום נמצא במקום השני בטבלת כובשי השערים של ארסנל.

פייר-אמריק אובמיאנג השתווה לדניס ברגקאמפ (Mark Thompson /Allsport)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי