הארט נזכר: "לא הבנו מדוע שילמו כ"כ הרבה על דויד סילבה"

ג'ו הארט, דויד סילבה
ג'ו הארט, דויד סילבה | Photo by Alex Livesey/Getty Images

שוער מנצ'סטר סיטי לשעבר דיבר על הספרדי שנרכש בסכום של 33 מיליון יורו ב-2010: "הוציאו המון כסף על שחקן קטן, איטי, שמשחק רק ברגל אחת", ומיד הודה כי טעה לגביו: "שחקן מדהים, אין לי דבר שלילי לומר עליו"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

בקיץ 2010 במהלך משחקי המונדיאל בדרום אפריקה מנצ'סטר סיטי ביצעה צעד מפתיע – התכולים שילמו 33 מיליון יורו על הקשר בן ה-24 דויד סילבה שנחשב על ידי רבים כשחקן החשוב ביותר בהיסטוריה של המועדון. תשע שנים לאחר המעבר ההיסטורי שוער הקבוצה באותם ימים ג'ו הארט הודה בראיון כי הוא ושאר השחקנים לא הבינו מדוע שילמו סכום כה גבוה עבור הספרדי.

"הוצאנו 33 מיליון יורו על שחקן קטן, איטי, שמשחק רק ברגל אחת ואפילו הוא לא ידע היכן לעמוד על המגרש. הוא נראה כמו בחור מקסים אבל הוא לא ממש דיבר אנגלית", הארט נזכר וכמובן לאחר תקופה לא ארוכה שינה את דעתו: "הוא לא הסתגל מיד, אבל הוא שמר על עקביות והאיכות שלו הייתה ברמה הכי גבוה שיש. הוא פשוט שחקן מדהים, אין לי דבר שלילי אחד לומר עליו, אולי חוץ מזה שהוא עדיין קטן".

כעת אחרי תשע שנים במועדון, דויד סילבה הוא הקפטן של מנצ'סטר סיטי ובכל המסגרות שיחק 406 הופעות כבש 72 שערים והוסיף לא פחות מ-134 בישולים. עם הקבוצה זכה בארבע אליפויות, ארבעה גביעים, שני גביעי ליגה והיה שותף לעלייה היחידה של הקבוצה לחצי גמר ליגת האלופות.


דויד סילבה. מעל 400 הפועות במנצ'סטר סיטי (Alex Livesey/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי