אובמיאנג תקף את מנכ"ל בורוסיה דורטמונד: "אתה ליצן"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Michael Regan/Getty Images

הנס-יואכים ואצקה עקץ את החלוץ ואמר שהוא עזב לארסנל בשביל כסף: "יחייך כשיראה את חשבון הבנק, אבל יהיה עצוב כשיצטרך לצפות בליגת האלופות בטלוויזיה". הגאבוני הגיב: "לא כדאי לך שאספר למה באמת עברתי"

(גודל טקסט)
פייר אמריק אובמיאנג תקף היום (חמישי) את מנכ"ל בורוסיה דורטמונד הנס-יואכים ואצקה, שעקץ את החלוץ מוקדם יותר השבוע כשאמר שהחלטתו לעזוב לארסנל נבעה ממניעים כספיים.


"כמובן שקשה להחזיק שחקנים בסכומים הגבוהים של היום. יש כאלה שבשביל כסף, הולכים למועדונים שלא השתתפו בליגת האלופות כבר שנים", אמר ואצקה, "אובמיאנג, שמשחק נהדר בארסנל, יחייך כשיראה את חשבון הבנק שלו, אבל בימי רביעי הוא יהיה עצוב כשיצטרך לצפות בליגת האלופות בטלוויזיה".


אובמיאנג לא נשאר חייב והגיב בציוץ בטוויטר שבו כתב: "כדאי לך שאני לא אגלה למה באמת עזבתי את דורטמונד מר ואצקה, אתה כזה ליצן. אני זוכר שפעם אמרת שלעולם לא תמכור את עוסמאן (דמבלה) ואז ראית יותר מ-100 מיליון וקפצת על זה. אל תדבר על כסף ותניח לי בבקשה".




חלוץ נבחרת גאבון פתח את העונה בכושר נהדר, עם שבעה שערים בשבעה מחזורי פרמיירליג, שעד כה הספיקו בשביל להציב את ארסנל במקום הרביעי בטבלה. דורטמונד, בינתיים, מדורגת שמינית בבונדסליגה אך רק שלוש נקודות מפרידות בינה לבין המוליכה באיירן מינכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי