אליסון יחזור לשער? קלופ: "הוא היה מצוין באימון, אבל נראה"

אליסון
אליסון | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

המנג'ר סירב לתת תשובה ודאית לגבי השוער במסיבת העיתונאים לקראת לסטר. ג'ו גומז יחליף את מאטיפ הפצוע. דויד נרס הוזכר כמועמד להגיע לאנפילד כבר בינואר, גם שמו של דני אולמו עלה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

רגע אחרי הניצחון הקשה על זלצבורג ולפני פגרת הנבחרות, ליברפול תוכל מחר (שבת 16:50, שידור ישיר בספורט2) להשוות שיא מועדון כשתארח את לסטר ותנסה לרשום 100% הצלחה בשמונת מחזורי הפתיחה של הליגה, נתון אותו רשמה בעונת 1090/91 מיד לאחר האליפות האחרונה שלה. המייטי רדס כבר ברצף שיא של כל הזמנים עבור המועדון עם 16 ניצחונות ליגה כולל העונה שעברה, ורחוקים שני ניצחונות מלהשוות את פתיחת העונה הטובה ביותר בפרמיירליג, של צ'לסי מ-2005.

זה לא יהיה פשוט עבור ליברפול. לסטר הוכיחה את עצמה העונה כקבוצה חזקה שמתמודדת על מקום בשישייה הראשונה או אפילו מעבר, וכרגע היא הכי קרובה לאדומים ולמנצ'סטר סיטי בטבלה עם 14 נק' מ-21 אפשריות. גם במפגש האחרון שלהם, בתחילת הסיבוב השני בעונה שעברה, השועלים סחטו תיקו 1:1 באנפילד.

תשומת הלב של אוהדי ליברפול נתונה לשאלה האם אליסון יחזור לשער. המנג'ר יורגן קלופ לא פיזר את הערפל סביב הנושא במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אתמול הוא עשה אימון ראשון עם הקבוצה. אימוני שוערים הם בדרך כלל יותר אינטנסיביים והוא נראה טוב מאוד, אבל נראה". מה שבטוח הוא שהברזילאי יהיה כשיר למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בחזרה מפגרת הנבחרות.

יכול להשוות שיא מועדון. יורגן קלופ (Laurence Griffiths/Getty Images)
יכול להשוות שיא מועדון. יורגן קלופ (Laurence Griffiths/Getty Images)

מי שיחסר לליברפול הוא ג'ואל מאטיפ, שמלבד מחזור הפתיחה לא החמיץ דקת ליגה העונה. הבלם נפצע מוקדם יותר השבוע ולא שותף נגד זלצבורג. ג'ו גומז צפוי לפתוח במקומו לצד וירג'יל ואן דייק. גם שרדאן שאקירי ייעדר, שכן עדיין לא התאושש מפציעה בשריר התאומים.

על הקווים של לסטר יעמוד כמובן ברנדן רודג'רס, שהדריך את המרסיסייד במשך שלוש עונות. קלופ, שמתגורר באותו בית שבו שהה הבריטי בזמנו, התבדח על כך: "אני מקווה שהאוהדים יקבלו את פניו יפה. אני בטוח אעשה זאת, אני משלם לו מספיק שכר דירה, לא בטוח שהוא זקוק לעבודה! הוא עושה עבודה גדולה בלסטר, כפי שעשה בסלטיק לפני כן".

דויד נרס. בקרוב בליברפול? (AFP)
דויד נרס. בקרוב בליברפול? (AFP)

בינתיים, ליברפול מתכוננת לינואר ובאנגליה כבר מדווחים על מועמדים להצטרף לאלופת אירופה בחלון ההעברות הקרוב. השם הבכיר ביותר הוא דויד נרס, שעל פי האתר "טרנספרמרקט" נמצא על הכוונת של ליברפול שמתכננת להגיש עליו הצעה בינואר. חלוץ אייאקס כבר קושר בעבר למרסיסייד, ובדיווח האחרון נאמר כי קלופ יתחרה עליו עם מנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן, יובנטוס ובאיירן מינכן. שם נוסף שהוזכר כמועמד להגיע בינואר או בקיץ הוא קשר סביליה דני אלו, שגם הוא קושר בעבר לליברפול.

מוליכת הפרמיירליג צפויה לחתום בסוף העונה על חוזה עם ענקית התלבושות נייקי, במה שאמורה להיות על פי ההערכות העסקה היקרה בהיסטוריה בין קבוצה למלבישה. בזמן שהמאבק המשפטי מתנהל נגד ניו באלאנס, באנגליה מצפים שנייקי תוציא את התותחים הכבדים על מנת לקדם את המכירות. ב"מירור" דווח שמותג הספורט ישתמש בכוכבים כמו לברון ג'יימס, סרינה וויליאמס והראפר דרייק כפרזנטורים לחולצות החדשות שיהיו בעונת 2020/21. ג'יימס, אגב, הוא אחד מבעלי המניות של ליברפול ומחזיק ב-2% משווי המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי