שוברת שיאים: כל המספרים מפתיחת העונה המדהימה של ליברפול

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

אם יגברו על מנצ'סטר יונייטד לאחר פגרת הנבחרות, המייטי רדס ישתוו לצ'לסי, שקבעה את פתיחת העונה הטובה בתולדות הפרמיירליג, וישלימו רצף ניצחונות זהה לארוך בהיסטוריה, שהושג על ידי מנצ'סטר סיטי

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
8 – ליברפול הפכה לקבוצה השביעית בלבד בתולדות הליגה האנגלית שמנצחת בשמונת מחזורי הפתיחה. האדומים הם גם הקבוצה הראשונה שרושמת את ההישג פעמיים, כאשר הקודמת הייתה בעונת 90/91.




9 – מספר הניצחונות הרצופים שהשיגה צ'לסי, כשקבעה את פתיחת העונה הטובה בתולדות הפרמיירליג ב-2005/06. ליברפול רחוקה ניצחון אחד מהשוואת השיא.


34
– עם שער הניצחון של ג'יימס מילנר מהנקודה הלבנה, זו הייתה הפעם ה-34 שליברפול כובשת שער ניצחון בדקה ה-90 או אחריה, תשע פעמים יותר מהקבוצה השנייה שעשתה זאת הכי הרבה.




50 – כמות שערי הפרמיירליג אליה הגיע סאדיו מאנה, לאחר השער שלו היום. הסנגלי הוא השחקן העשירי בתולדות ליברפול שמגיע לכמות כזו בליגה. למייטי רדס יש יותר שחקנים עם מאזן שכזה מכל קבוצה אחרת באנגליה.




100 – משחקים לקח למאנה לרשום את ההישג הנ"ל, השישי הכי מהיר בתולדות המועדון. סלאח היה המהיר ביותר, אחרי שעשה זאת תוך 69 הופעות.




43 – רצף משחקי הבית ללא הפסד של ליברפול. בפעם היחידה שהמרסיסייד רשמו רצף ארוך יותר (63 משחקים בין השנים 1978-1980), לסטר הייתה זו שקטעה אותם.




17 – מספר הניצחונות הרצופים של המייטי רדס בליגה. עוד אחד ישווה את שיא הפרמיירליג, שקבעה מנצ'סטר סיטי בין אוגוסט לדצמבר 2017.




13 – ניצחונות רצופים יש לליברפול באנפילד, בכל המסגרות.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי