צפו בתקציר: וולבס הפתיעה את מנצ'סטר סיטי עם 0:2

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי | SCARFF/AFP via Getty Images

הלם באתיחאד: אדאמה טראורה הבקיע צמד אדיר (80, 94) והנחיל לאלופה הפסד ליגה ביתי ראשון מאז דצמבר 2018. הפער מליברפול גדל לשמונה נקודות. צ'לסי הביסה 1:4 את סאות'המפטון

(גודל טקסט)
אחרי שליברפול חילצה שלוש נקודות יקרות נגד לסטר שהעלו את הפער מהמקום השני לשמונה נקודות, מנצ'סטר סיטי ידעה שאסור לה למעוד במשחק הביתי נגד וולבס מהתחתית. האלופה שלטה ברוב שלבי המשחק, אך האורחת עקצה אותה עם 0:2 מפתיע במיוחד והנחילה לתכולים את הפסד הביתי הראשון בליגה מאז דצמבר 2018. במשחקים המקבילים: צ'לסי הביסה 1:4 את סאות'המפטון, וארסנל השיגה 0:1 על בורנמות'.


סיטי כאמור הגיעה לרוב המצבים במשחק, אבל לעומתה וולבס הייתה יעילה הרבה יותר סיטי בעטה 18 בעיטות למסגרת לעומת שש 6 של וולבס, אך שתיהן בעטו רק פעמיים לעבר המסגרת, וולבס מצאה את הרשת בשני ניסיונות אלו בזכות צמד אדיר של אדאמה טראורה שעקץ את האלופה עם שתי מתפרצות וגרם לאחת התוצאות המפתיעות של השנה.


מנצ'סטר סיטי עדיין נשארה במקום השני, אך כאמור הפער מליברפול עלה לשמונה נקודות, דבר שיהיה קשה למחוק אם מתחשבים בכושר הנוכחי של אלופת אירופה. וולבס מנגד שפתחה את העונה בצורה מזעזעת עלתה למקום 11.



פפ גווארדיולה מודאג (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)
 


הרכבים
מנצ'סטר סיטי: אדרסון, ז'ואאו קאנסלו, ניקולאס אוטמנדי, קייל ווקר (אולכסנדר זינצ'נקו 46), פרננדיניו, רודרי, דוד סילבה (גבריאל ז'סוס 75), אילקאיי גונדואן, ריאד מחרז (ברנרדו סילבה 60), ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו. 


וולבס: רוי פטריסיו, רומן סאיס (ראיין בנט 13), קונור קואדי, ווילי בולי, רובן וינגר (ג'וני 74), לינדר דנדונקר, רובן נבאס, ז'ואאו מאטויניו, אדאמה טראורה, ראול חימנז, פטריק קוטרונה.


מהלך המשחק
החמצה גדולה לוובס, האורחת הגיעה להזדמנות כבר בדקה החמישית לאחר שפטריק קוטרונה ניצל שגיאה בהגנת סיטי והקפיץ ברשלנות במצב של אחד על אחד. רגע לא נעים בוולבס, רומן סאיס מתח שריר והוחלף כבר ה-13 על ידי ראיין בנט. 


קוטורנה עם עוד פעולה מצוינת בדקה ה-19 כמעט הכניע פעם נוספת את מנצ'סטר סיטי כאשר חדר לרחבה, אך נבלם פעמיים על ידי פרננדיניו. מנצ'סטר סיטי הגיעה למצב כפול בדקה ה-33 כאשר ראחים סטרלינג ניסה על מזלו עם בעיטה מרחוק שנהדפה על ידי רוי פטריסיו ולאחר מכן ז'אאו קנסלו שחרר פצצה שלא פגשה את המסגרת.


בדקה ה-45 גם ווקר ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה שנהדפה על ידי פטריסיו. דויד סילבה ניגש לכדור חופשי מ-20 מטרים בדקה ה-67 שננעץ במשקוף. בדקה ה-80 וולבס עלתה ליתרון מפתיע לאחר מפרצת של ראול חימנס שפרגן לאדאמה טראורה שקבע 0:1 גדול באתיחאד. בדקה ה-90 הסיפור נסגר, טראורה יצא למתפרצת נוספת והשלים צמד אדיר, 0:2 לוולבס.



ראול חימנס וניקולאס אוטמנדי (Clive Brunskill/Getty Images)



דויד סילבה (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)


סאות'המפטון – צ'לסי 4:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
צ'לסי לראשונה העונה השלימה שני ניצחונות רצופים לאחר תצוגה משכנעת באצטדיון סנט מרי שהעלה אותה למקום החמישי, בהפרש של שתי נקודות בלבד מסיטי הנמצאת במקום השני.


בדקה ה-17 צ'לסי עלתה ליתרון 0:1, קאלום האדסון הודיו מסר כדור לאורך חמישים מטרים לכיוון הרחבה, אליו הגיע תמי אברהם שהקפיץ בנגיעה ואמנם הורחק בדרך על ידי שחקן הגנה, אך לאחר בדיקה במערכת קו השער, הוחלט כי הכדור נכנס פנימה. בדקה ה-24 וויליאן השתלט על כדור שהורחק רע מהגנת המארחת, הכניס כדור עומק למייסון מאונט שהפציץ את הרשת, 0:2 לצ'לסי.


בדקה ה-30 סאות'המפטון כבשה את השער המצק, יאן ואלרי עבר בקלות שלושה שחקני הגנה והעביר רוחב מימין לדני אינגס שדחק מקרוב 2:1. בדקה ה-40 גם קאנטה רצה להצטרף לחגיגה, הצרפתי בעט מחוץ לרחבה והטעה בדרך את גאן, 1:3 לצ'לסי. בדקה ה-89 מישי בטשוואי המחליף נעץ את המסמר האחרון וקבע 1:4.


שחקני צ'לסי חוגגים (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי