פוליסיק שוקל לעזוב את צ'לסי בינואר, ז'ורז'יניו מונה לקפטן שני

כריסטיאן פוליסיק
כריסטיאן פוליסיק | KRUGFOTO/AFP/Getty Images

האמריקאי לא שותף בליגה כבר מעל חודש ואף נותר מחוץ לסגל במשחק האחרון בליגת האלופות, למפארד: "הוא צריך להוכיח את עצמו כמו כולם". האיטלקי ימלא את התפקיד החשוב בצוותא עם אספיליקווטה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

ז'ורז'יניו ישמש לראשונה כקפטן השני של צ'לסי, כאשר הבלוז יתארחו אצל סאות'המפטון היום (ראשון, 15:50, שידור ישיר בספורט4). המאמן פרנק למפארד אישר את מינויו של האיטלקי-ברזילאי, שלא יענוד את הסרט כיוון שססאר אספיליקווטה הוא ראש הקבוצה הראשון: "אני כל הזמן מדבר על ז'ורז'יניו. יש לו אופי והוא מניע את הקבוצה, אפשר לראות את זה בבירור על המגרש".

שחקן אחר שקצת פחות מרוצה בצ'לסי הוא כריסטיאן פוליסיק. אמש דווח ב'דיילי מייל' כי האמריקאי שוקל לעזוב את הקבוצה כבר בינואר הקרוב אם למפארד ימשיך להשאיר אותו על הספסל. מאז ה-2:2 נגד שפילד ב-31 באוגוסט, פוליסיק שיחק רק נגד גרימסבי בגביע הליגה, כאשר במשחק האחרון נגד ליל בליגת האלופות הוא אפילו לא נכלל בסגל.

הקיצוני הגיע מבורוסיה דורטמונד בקיץ תמורת 58 מיליון ליש"ט, אבל לאחר שפתח במשחקים הראשונים הוא איבד את המקום בהרכב לוויליאן ופדרו ובנוסף לכך, המאמן מעדיף לתת את הקרדיט לשחקני הבית מייסון מאונט וקאלום הדסון-אודוי. בדיווח נכתב שפוליסיק מתכוון להילחם על המקום שלו, אבל יבחן אופציות אחרות אם לא יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו.


ז'ורז'יניו, הקפטן החדש של צ'לסי (Gettyimages)

למפארד התייחס לנושא ואמר שהשחקן צריך לעבוד קשה יותר כדי להרוויח את המקום בהרכב: "צריך לזכור שהוא הגיע למדינה חדשה וליגה חדשה. הוא צעיר, רק מלאו לו 21. הוא פתח בחמישה משחקים אצלנו, אז כל מי שמתרגש מהנושא יותר מדי צריך להירגע. הוא צריך לעבוד בכל יום כדי להוכיח שמגיע לו לשחק, כמו כל השחקנים. יש לי שחקנים טובים ואני לא יכול לשתף את כולם ביחד למרבה הצער".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי