"אין תירוצים": הלם במנצ'סטר יונייטד אחרי ההפסד לניוקאסל

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Michael Regan/Getty Images

השדים האדומים הובכו ע"י המגפייז וירדו למקום ה-12 בטבלה, המאמן לא ברח מאחריות: "זאת האחריות שלי, אני צריך לסדר להם את הראש". דה חאה: "לא יודע מה קורה לנו"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להתרסק. אמש (ראשון), השדים האדומים נכנעו 1:0 מפתיע לניוקאסל וציינו משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון. בעקבות ההפסד, החבורה של אולה גונאר סולשיאר ממוקמת במקום ה-12 בטבלה והיא רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום. הפער מליברפול? 15 נקודות.


בממלכה הבריטית לא נרגעו מהיכולת המזעזעת של יונייטד, ומעמדו של המאמן הנורבגי, שרק לפני שנה הפך תוך זמן קצר לגיבור האוהדים, מעורער מתמיד: "אנחנו מאוכזבים. היינו חסרים כמה שחקני מפתח אבל זה לא תירוץ. השחקנים עבדו קשה ורצו עד הרגע האחרון אבל כרגע אנחנו לא נמצאים במקום הטבעי שלנו, אנחנו לא רגילים לזה. חלק מהשחקנים היו חסרי תעוזה ולא יצרנו מספיק מצבים כדי לנצח את המשחק. שיחקנו כקבוצה, אבל לא יצרנו מצבים". אמר הנורבגי לכלי התקשורת בסיום



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on



על האתגרים הצפויים אמר סולשיאר: "למזלנו אנחנו יוצאים לפגרת נבחרות, ננתח את שמונת המשחקים האחרונים ונקווה שנקבל כמה מהפצועים בחזרה". אמר המאמן ולקח אחריות על התוצאות האחרונות: "זאת האחריות שלי. אני צריך לסדר להם את הראש. יש כאן הרבה שחקנים צעירים חסרי ביטחון, הם זקוקים לעזרה משחקנים ואנשי צוות מנוסים".


גם שוער הקבוצה דויד דה חאה התקשה למצוא הסברים: "אנחנו צריכים לשפר הכל. אני לא יודע מה להגיד. אנחנו צריכים לנסות, להילחם, להתאמן ולהשתפר כל יום. זה רגע קשה עבור הקבוצה, הכי קשה מאז שהגעתי לכאן. אני לא יודע מה קורה ולמה. אני מתנצל בפני האוהדים, אנחנו נמשיך לנסות". על השער שספג אמר הספרדי: "ספגנו גול מקרן. זה לא יכול לקרות, זה לא מקובל".







מי שמיהר להטיח ביקורות בשדים האדומים הוא מגן העבר האגדי, גארי נוויל, המפרשן ברשת 'סקיי ספורטס': "הקבוצה הנוכחית לא חזקה מנטאלית כדי לנצח משחקי חוץ. הם משחקים בסדר, הם לא חסרי רחמים, הם לא יעילים. אין מספיק איכות, הם הלכו צעד אחורה הקיץ. הם מכרו את לוקאקו, סאנצ'ס. עדיף כבר שפלאיני היה משחק בהתקפה".


נוויל המשיך ולא ריחם גם על סולשיאר: "הם סיימו את המשחק עם שישה שחקני נוער על המגרש, אין מה להשוות אותם ללוקאקו או סאנצ'ס. אולה קיבל החלטה בקיץ להצעיר את הסגל לטווח הארוך, אבל הילדים האלה לא יביאו את מנצ'סטר יונייטד למקום שבו היא צריכה להיות בזמן הקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי