התקשורת האנגלית נחרצת: "התואר חומק ממנצ'סטר סיטי"

שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים
שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

אלופת הפרמיירליג הסידה 2:0 לוולבס, והפער מליברפול גדל לשמונה נקודות - שיא פרמיירליג אחרי שמונה מחזורים. פפ טען: "היינו עצבניים", גונדואן: "הם הקשו עלינו לשחק". אוהדי המייטי רדס התאפקו לא לחגוג

(גודל טקסט)
כמעט שנה עברה מאז ההפסד האחרון של מנצ'סטר סיטי באיתיחד. בדצמבר 2018 קריסטל פאלאס ניצחה שם 2:3 מדהים, כולל שער ענק של טאונסנד, אבל מאז האלופה שמרה על מאזן כמעט מושלם של 20 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. הרצף הזה נשבר אתמול (ראשון) עם הפסד 2:0 לוולבס, שהותיר את גווארדיולה במרחק שמונה נקודות מהמוליכה ליברפול ועם הרבה עבודה אם הוא רוצה לשמור על התואר בפעם השלישית ברציפות.


"היינו קצת עצבניים", אמר פפ לאחר המשחק, "הפער באמת גדול. ליברפול לא שומטת הרבה נקודות. עדיף לא לחשוב על זה שיש קבוצה במרחק שמונה נקודות. המרחק גדול, אני יודע את זה. אנחנו באוקטובר, יש עוד הרבה משחקים בהרבה מסגרות".


"אמרתי לשחקנים 'קדימה חבר'ה, יש עוד הרבה משחקים לפנינו, עשינו את זה וענשה את זה בעתיד'", הוסיף המאמן הקטלאני.


גווארדיולה.
גווארדיולה. "יש הרבה משחקים לפנינו" (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)


אילקאי גונדואן הוסיף: "היינו צריכים לשחק טוב יותר. וולבס היו טובים אבל אנחנו יודעים את האיכויות שלנו. לא הצלחנו להראות את זה על המגרש, זאת עבודה וזה כואב".


"הם שמרו על מרחב קטן", הוסיף הקשר, "זה הקשה עלינו לשחק. כשאתה לא מצליח להבקיע את השער הראשון אתה נהיה לחוץ ולא 100% בטוח בעצמך. האתגר עכשיו הוא ללמוד מזה. כשהיינו בפסגת הטבלה היה כיף להסתכל עליה. עכשיו זה קשה יותר, יש כבר פער ואף אחד מאיתנו לא אוהב לראות את הטבלה".


באנגליה לא חסכו בביקורות כלפי סיטי: "האם התואר חומק?" שאלה הכותרת ב"דיילי מייל", בעוד ב"סקיי" כתבו: "ההחלטה של נונו אסיפירטו סנטו להזיז את טראורה למרכז היתה גאונית, והתוצאה היתה שהוא כבש פעמיים". מנצ'סטר סיטי כשלה למצוא את הרשת במשחק בית בפרמיירליג לראשונה אחרי 45 משחקים.


גונדואן.
גונדואן. "לא כיף להסתכל על הטבלה (Richard Heathcote/Getty Images)


פרשן "מירור" דיוויד מקדונל טען: "סימני האזהרה הופיעו כבר לפני שבועות. וולבס חשפו את הטעויות של סיטי בהגנה. כעת הלחץ על ליברפול, ואם היא לא תזכה בתואר זה יהיה באשמתה בלבד, אבל כרגע סיטי יכולה להאשים רק את עצמה. היא היתה פגיעה בהגנה, עם פרננדיניו המזדקן ואוטמנדי חסר הישע".


וכמובן, איש לא שכח להזכיר שוב ושוב את הפער מליברפול. עם שמונה נקודות אחרי שמונה מחזורים, מדובר בהפרש הכי גדול בין מקום ראשון לשני בשלב הזה של העונה בתולדות הפרמיירליג. איש לא שכח – בעיקר, כמובן, אוהדי ליברפול. הרשת התמלאה בציוצים הלועגים לסיטי, משבחים את וולבס או שומרים על אופטימיות זהירה לקראת המשך הליגה. אוהד אחד ציין את העובדה שהזאבים השיגו יותר נקודות נגד קבוצות מה"טופ 6" מאשר כל קבוצה אחרת בפרמיירליג בעונה וחצי האחרונות – 20 נק' מתוך 45 אפשריות נגד סיטי, יונייטד, ליברפול, צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם.













מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי