טוטנהאם הודיעה: לוריס לא יעבור ניתוח, אך ייעדר עד סוף 2019

הוגו לוריס
הוגו לוריס | Bryn Lennon/Getty Images

השוער הצרפתי שנפצע במפרק בתבוסה נגד ברייטון, יעבור שיקום וישוב למגרשים בעוד מספר חודשים. שחקני התרנגולים טוענים שלא מעריכים אותם ולראיה השכר הנמוך לו הם זוכים. וגם: היחסים עם פוצ'טינו עלו על שרטון

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
לאחר התבוסה לברייטון הייתה דאגה גדולה בטוטנהאם, מעבר למשבר הקבוצתי ואי וודאות לגבי עתידו של מאוריסיו פוצ'טינו, גם השוער והקפטן הוגו לוריס פונה מהמגרש כבר בדקה השמינית לאחר נחיתה קשה על המפרק השמאלי.


במועדון הודיעו הערב (שני) כי לאחר הערכה נוספת השוער הצרפתי לא יזדקק לניתוח במפרק, אבל הוא לא צפוי לשוב לאימונים עד סוף 2019 וכרגע הוא נמצא תחת השגחה בצוות הרפואי של המועדון. מי שצפוי להחליפו עד שובו למגרשים יהיה פאולו גסאניגה הארגנטינאי ששיחק 15 הופעות במועדון.




בחזרה לנושא המקצועי, פתיחת העונה הזוועתית של טוטנהאם ממשיכה לעורר הדים באנגליה. ה-3:0 שחטפו התרנגולים בשבת מברייטון, קבוצה שהיה זה ניצחונה השני בלבד והראשון מאז מחזור הראשון של הפרמיירליג אישם בחודש אוגוסט, וכמובן שה-7:2 הביתי לבאיירן מינכן ארבעה ימים קודם לכן בליגת האלופות, הובילו את התקשורת הלונדונית לעשות ככל שביכולתה כדי לברר את הסיבות להתרסקות הגדולה.


רק נזכיר שטוטנהאם היא פיינליסטית ליגת האלופות מהעונה שעברה, ולהבדיל מקיץ שעבר הפעם גם זכה מאוריסיו פוצ'טינו לחיזוק הסגל – אם כי ראיין ססניון וג'ובאני לו צ'לסו פצועים ורק הארגנטינאי זכה לרשום דקות מועטות מפתיחת עונה – אבל טוטנהאם לא ניצחה אפילו משחק חוץ אחד מאז ה-20.1.2019 בליגה וזהו שיא שלילי מחפיר, בעקבותיו הידרדרה למקום התשיעי והיא במרחק 13 נקודות מהמוליכה ליברפול.


לפי "דה אתלטיק", אולי הסיבה הגדולה לכדור השלג שבצפון לונדון מתקשים לעצור היא ששחקני הקבוצה מרגישים שלא סומכים עליהם ושהם בנחיתות לעומת ששת המועדונים הגדולים. ליתר דיוק, שחקני טוטנהאם זועמים על התנהלות הבעלים דניאל לוי בטענה שהם משתכרים הרבה פחות טוב מכוכבי הליגה באופן משמעותי, עובדים קשה מדי ושמצבי הרוח של פוצ'טינו מקשים עליהם מאוד.



פוצ'טינו. השחקנים נגדו? (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)


"לשחקנים כבר נמאס מהשלטון הקיים (של פוצ'טינו)", אמר גורם במועדון לפי הדיווח, "זו או בדרך שלו או כלום, אין שום איזון והשחקנים לא מרגישים שסומכים עליהם". גם בכל הנוגע לתנאים הכלכליים, כידוע סירבו בין השאר כריסטיאן אריקסן, יאן ורטונחן ודני רוז להאריך את חוזיהם שמסתיימים בקיץ הקרוב ולמרות חיזורים רבים, נשארו כולם בקבוצה כתוצאה מדרישות הבעלים – שלפי הפרסום השחקנים אף מקנאים במשכורתו השנתית שעומדת על 6 מיליון ליש"ט.


יתרה מכך, נכתב כי שחקנים צוחקים על פוצ'טינו שלעתים לא יורד לכר הדשא, אלא מתיישב במשרדו כדי לצפות באימון שמתועד במעגל סגור מכל זווית אפשרית. יותר מזה, שחקני טוטנהאם החלו לכנות את המנג'ר "האח הגדול" עקב הנוהג לצפות בחניכיו מהמשרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי